مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان

اسامی معلمان گیلانی برگزیده کشوری و استانی اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به واحد خبر اداره کل آموزش و پرورش گفت: ˈعزت الله مرادیˈ از رضوانشهر به عنوان معلم نمونه کشوری از استان گیلان انتخاب گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان  به واحد خبر اداره کل آموزش و پرورش گفت: ˈعزت الله مرادیˈ از رضوانشهر به عنوان معلم نمونه کشوری از استان گیلان انتخاب گردید .

4986_456وی خاطرنشان ساخت: از این معلم نمونه از گیلان به همراه بقیه معلمین نمونه کشوری در تاریخ شانزدهم ماه جاری در همایشی که به منظور تجلیل از معلمان نمونه کشوری به مناسبت بزرگداشت هفته معلم در تهران برگزار می شود،بطور ویژه تجلیل خواهدشد.

مهدی حاجتی در ادامه اعلام کرد:۱۸معلم هم بعنوان معلم برگزیده استانی معرفی شدند که اسامی آنها به شرح ذیل می باشد:آقایان : جاوید رستمی ، مرتضی مرتضی زاده، بهروز محبوب ، ضرغام مهرگان فرد و کمال مرتضی زاده، ˈکیوان سهرابی ، فرامرز شیدایی، ولی سپهرآرا ، عبادالله کریمیان و حسین شکیب ˈوخانمها : ˈهاجر عبرتی، ، انسیه دربندی، فاطمه احمدی گوهردان، زهرا کاظمی بازکیانی، کبری جباری، سید رقیه محمدیان ، زهرا احمدی معافی ، فروزان مقدسیان.

وی تصریح کرد:از این معلمان نمونه درهمایشی که در روز جمعه ۱۲اردیبهشت ماه با حضور دکتر نوبخت برگزار می گردد، تجلیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان این که ۴۴۰ معلم نیز از گیلان به عنوان معلمان نمونه منطقه ای انتخاب شده اند، تصریح کرد : سابقه کار ، روش های تدریس ، فعالیت های مختلف از جمله چاپ مقالات ، کسب رتبه در جشنواره های الگوهای برتر تدریس و مسابقه های فرهنگی و هنری از جمله ملاک انتخاب این معلمان نمونه است .

گفتنی است : آموزش و پرورش استان گیلان دارای بیش از ۳۱ هزار فرهنگی است.

Share