کارگر نیا عضو شورای اسلامی شهر رشت:

باید از کارگران شهرداری رشت تجلیل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای رشت، پیشنهاد کرد تا یکی از میادین یا خیابان‌های شهر رشت به نام کارگر یا کارگران نام‌گذاری شود وگفت:همایش تجلیل از کارگران شهرداری رشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین واثق‌کارگرنیا بعد از ظهر امروز در چهل و چهارمین نشست شورای اسلامی شهر رشت، اظهار کرد: نظارت، هدایت و حمایت از شهرداری‌ها مطالبه مقام معظم رهبری از شوراهای اسلامی است.

kargarnia-2

وی با تبریک روزکارگر، افزود: این روز و ایام را به دوهزار و ۶۲۶ کارگر رسمی، کارمعین و مشخص و شرکتی شهرداری رشت تبریک می‌گویم و از عدم برگزاری جشن تجلیل از این قشر توسط شهرداری انتقاد دارم.

عضو شورای رشت با انتقاد از اینکه شهرداری تمام تلاش خود را معطوف برگزاری جشن شورا با حضور تعداد کمی از اعضای شورای رشت و تعداد زیادی از مدیران شهرداری کرد، گفت: بهتر بود به‌جای این نشست، همایش تجلیل از کارگران برگزار می‌شد.

واثق‌کارگرنیا تصریح کرد: با توجه به اصل ۴۴ و برون‌سپاری بسیاری از کارگران شهرداری دغدغه وضعیت شغلی دارند که باید به این مسئله توجه کنیم.

وی پیشنهاد کرد تا یکی از میادین یا خیابان‌های شهر رشت به نام کارگر یا کارگران نام‌گذاری شود و افزود: مدیریت فرهنگی شهرداری رشت برای برگزاری جشن خانوادگی کارگران در روز ۱۳ رجب برنامه‌ریزی کند.

عضو شورای رشت خاطرنشان کرد: مراقبت از ریخت‌و‌پاش‌ها و تقویت روحیه درستکاری و امانت‌داری در کنار نظارت، هدایت و حمایت از شهرداری در چارچوب قانون از وظایف شورا است.

رئیس شورای شهر نیز در این نشست خواستار پیگیری برگزاری همایش کارگران شهرداری رشت شد و اظهار کرد: کارگران نقش مهمهی را در توسعه شهری رشت دارند.

رضا جمشیدی تصریح کرد: شورای شهر رشت ایام هفته کارگر را به این قشر فرهیخته تبریک گفته و پیگیر وضعیت اشتغال کارگران شهرداری با تشکیل کارگروه‌های تخصصی است./تسنیم

Share