اداره کل فرودگاه گیلان در صدد تامین رفاه برای کارمندان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از بانوان شاغل در اداره کل فرودگاه گیلان با حضور در دفتر مدیر کل فرودگاه گیلان با وی دیدار و گفتگو کردند و در این جلسه به تنوع برنامه ها در مناسبتهای فرهنگی تاکید شد. در این دیدار که به منظور تجلیل از همکاری بانوان شاغل در فرودگاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از بانوان شاغل در اداره کل فرودگاه گیلان با حضور در دفتر مدیر کل فرودگاه گیلان با وی دیدار و گفتگو کردند و در این جلسه به تنوع برنامه ها در مناسبتهای فرهنگی تاکید شد.

IMG_3251در این دیدار که به منظور تجلیل از همکاری بانوان شاغل در فرودگاه رشت صورت گرفته بود، مهندس فتاح رضوانی با سخنانی ضمن تشکر از همکاری بانوان شاغل در اداره کل، برگزاری جلسات ماهیانه با موضوع خانه و خانواده، رفتار سازمانی، روانشاسی فردی و بهداشت خانواده ضروری دانست و به نماینده خود در امور بانوان تاکید کرد با هماهنگی دبیرخانه شورای فرهنگی و دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه، این جلسات در سال جاری برگزار شود.
مدیر کل فرودگاه گیلان در بخش دیگری از سخنانش به ترکیب برنامه ها در مناسبتها و مراسم مختلف اشاره کرد و افزود: تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، تکریم بازنشستگان اداره کل، بهره گیری از نظرات و پیشنهادات همه کارکنان از موضوعاتی است که گنجاندن آنها در برنامه های فرهنگی اداره کل فرودگاه گیلان می تواند بازخورد مثبتی را به همراه داشته باشد و کارکنان را از لحاظ روحی و روانی در یک سطح ایده آل با انگیزه مضاعف قرار دهد.
مهندس رضوانی در پایان سخنانش به ورزش بانوان شاغل نیز اشاره کرد و افزود: اداره کل فرودگاه گیلان با لحاظ مقررات اداری در صدد تامین رفاه برای کارمندان می باشد لذا با برنامه ریزی دقیق می توان ورزش از جمله ورزش صبحگاهی را برای نشاط بیشتر در محل کار دایر کرد.
قبل از سخنان مدیر کل فرودگاه گیلان، سید رضا علوی دبیر شورای فرهنگی اداره کل فرودگاه گیلان و صدیقه پورحسن نماینده مدیرکل فرودگاه گیلان در امور بانوان، گزارشی از عملکرد بانوان شاغل در فرودگاه رشت جهت برپایی مراسم بزرگداشت هفته زن و مقام مادر ارائه دادند.
در پایان جلسه که معاونین مدیر کل، روئسای حراست و اداره امور عمومی نیز حضور داشتند، مدیر کل فرودگاه گیلان با اهداء لوح سپاس از بانوان حاضر در جلسه تجلیل کرد.

Share