مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خبرداد

برنامه «لشکر فرشتگان»به منظور تجلیل از مادران و همسران شهدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان از اجرای برنامه «لشکر فرشتگان» به منظور تجلیل از مادران و همسران شهدا و جانبازان در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان از اجرای برنامه «لشکر فرشتگان» به منظور تجلیل از مادران و همسران شهدا و جانبازان در این استان خبر داد.

jan اسماعیل جانعلی‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان اظهار کرد: امسال ۱۲ عنوان برنامه توسط اتحادیه مذکور در استان برگزار می‌شود.

وی از اجرای بیش از ۶۰۰ برنامه توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان در سال جاری خبر داد و افزود: برنامه‌های مذکور در ۳۲ قرارگاه و ۱۶ شهرستان برگزار می‌شود.

جانعلی‌پور با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مشارکت دارند، تصریح کرد: اردوهای طلایه‌داران فردا در آغاز و پایان تابستان سال جاری برگزار می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان از اجرای برنامه ملی با عنوان «لشکر فرشتگان» تجلیل از مادران و همسران شهدا و جانبازان در استان خبر داد و بیان کرد: امسال برنامه سفره کرامت در شب پانزدهم ماه رمضان در تمام شهرستان‌های گیلان برگزار می‌شود.

به گفته وی، برنامه سفره کرامت افطاری دانش‌آموزان توسط هیئت‌های دانش‌آموزی انجام می‌شود.

جانعلی‌پور با اشاره به اجرای برنامه «امامزادگان عشق»، یادآور شد: امسال برنامه مذکور در روز امامزادگان در ۳۲ امامزاده در گیلان برگزار می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان به اجرای برنامه اعتکاف در ماه رمضان امسال توسط دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: امسال اعتکاف رمضانیه در مدت سه روز با حضور اعضای تشکل‌های انجمن‌های اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش «فصل رویش» با مشارکت اعضای فارغ‌التحصیلان اتحادیه انجمن‌های اسلامی گیلان امسال برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه مذکور در تمام شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

جانعلی‌پور از برگزاری اردوهای یک‌روزه دانش‌آموزی در تابستان امسال خبر داد و اظهار کرد: جلسه‌های مختلفی با حضور مربیان و دانش‌آموزان در شهرستان‌های مختلف تاکنون در نظر گرفته شده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان با اشاره به سرگذشت‌پژوهی شهدای دانش‌آموز استان، بیان کرد: تاکنون ۲۵۰ سرگذشت‌پژوهی شهدای دانش‌آموز گیلان انجام شده است.

وی سرگذشت‌پژوهی شهدای دانش‌آموز را نیازمند فرآوری دانست و تصریح کرد: وصیتنامه، دست‌نوشته و خاطرات شفاهی شهدای دانش‌آموز در قالب مجموعه منظم به عنوان مواد اولیه تولید محتوا در اختیار دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه گذاشته می‌شود./فارس

Share