آیت‌الله محقق‌داماد:در تلویزیون شخصی هست که به ملت توهین می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله محقق داماد با انتقاد از برخی سخنرانی ها در رادیو و تلویزیون گفت: در تلویزیون شخصی هست که در سخنرانی های خود به ملت توهین می کند.  آیت الله سید مصطفی محقق داماد در اولین سمپوزیوم بررسی جنبه های فقهی، حقوقی و اخلاقی مراقبت های پایان حیات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله محقق داماد با انتقاد از برخی سخنرانی ها در رادیو و تلویزیون گفت: در تلویزیون شخصی هست که در سخنرانی های خود به ملت توهین می کند.

14-5-15-152317img_10 آیت الله سید مصطفی محقق داماد در اولین سمپوزیوم بررسی جنبه های فقهی، حقوقی و اخلاقی مراقبت های پایان حیات بیماران مهربانی را یک رفتار جمعی دانست و گفت: نمی شود در جامعه ای که همه خشن رفتار می کنند یک فرد مهربان باشد.

وی در باره سخنرانی های موردنظر در تلویزیون اظهار کرد: این فرد در تلویزیون خطاب به زنان می گوید «از آنان می پرسیم چرا حامله نمی شوید به ما پاسخ می دهد که ترکیبم به هم می ریزد. ای مرده شور ترکیبت را ببرد».

آیت الله محقق داماد ادامه داد: وای بر ما که این چنین در تلویزیون به ملت توهین می شود و ما سکوت می کنیم.

وی افزود: خوشبختانه این فرد در لباس روحانیت این حرف ها را نمی زند و گرنه من از خجالت می مردم؛ چند وقت پیش هم به مقامات مسئول و ارشد نظام نامه ای نوشتم و گفتم که چرا به این فرد اجازه سخنرانی داده می شود./ایرنا

 

Share