شهردار رشت بیان کرد

آغاز پروژه هدایت آب های سطحی شهر رشت با همت تمام مسئولین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در جریان بازدید از پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی بر بهره برداری زودتر از موعد این پروژه تاکید نمود و گفت : آب گرفتگی یکی از مشکلات اصلی شهروندان می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در جریان بازدید از پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی بر بهره برداری زودتر از موعد این پروژه تاکید نمود و گفت : آب گرفتگی یکی از مشکلات اصلی شهروندان می باشد ، در این راستا همه مسئولین منجمله استاندار گیلان پای کار آمده ایم تا این مشکل را مرتفع نماییم.
7092وی افزود : اجرای طرح جمع آوری و هدایت آب های سطحی در ۱۰ منطقه و محله شهر رشت آغاز گردیده است که با بهره برداری از آن مشکل آب گرفتگی حل خواهد شد.
وی افزود : در شهریور امسال این ۱۰ نقطه ، رفع مشکل خواهند شد و طی مذاکراتی که با پیمانکاران به عمل آمده و تعیین شیفت کاری آنان به صورت سه شیفته ، امیدواریم که زودتر از شهریور نیز این طرح را اجرایی نماییم.

خلیلی افزود : در نقاطی که آب گرفتگی بیشتری داشتیم اجرای این طرح را آغاز نمودیم و تاکنون ۱۵ کیلومتر لوله گذاری انجام شده و فاز بعدی نیزدر ۱۰ نقطه دیگر در دست اقدام می باشد که پس از طی روال اداری برای گرفتن پیمانکار ، انجام مناقصه ، تجهیز کارگاه و اجرای پروژه اقدام خواهیم نمود.
شهردار رشت گفت : برای انجام این پروژه بیش از ۶۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است

Share