آخرین اخبار نقل و انتقالات در باشگاه ملوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، باشگاه ملوان بندرانزلی برای آماده سازی تیم بزرگسالان خود با چند بازیکن به توافق رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، باشگاه ملوان بندرانزلی برای آماده سازی تیم بزرگسالان خود با چند بازیکن به توافق رسید.

IMG_00571-600x337 سعید یوسف زاده در جلسه ای با سیروس محجوب به توافقات اولیه برای عقد قرارداد دو ساله با باشگاه ملوان رسید و به زودی قرارداد او رسما خواهد شد.

همچنین سید احمد آهی نیز برای عقد قرارداد دو ساله با باشگاه ملوان با مالک این باشگاه به توافق رسید.

اما خبر بد برای ملوانی ها جدایی بهترین گلزن این تیم در فصل گذشته بود، دغاغله که یک بار پیش از این با جدایی از ملوان روزهای سختی را پشت سر گذاشته بود بار دیگر ریسک جدایی از ملوان را به جان خرید و به جمع قرمز پوشان پایتخت پیوست، امیدواریم سرنوشت مهرداد اولادی در انتظار مهدی دغاغله نباشد و شاهد پیشرفت این بازیکن باشیم.

آخرین خبر این بخش مربوط به بازگشت محمد غلامی به ملوان است، ظاهرا این بازیکن مکتب ملوان می خواهد به آشیانه قوهای سپید بازگردد، با این حساب می توان گفت مصاحبه اخیر نصرت ایراندوست مبنی بر نداشتن لیست خرید زیاد جدی نبوده است و شاید نصرت خان می خواهد با چراغ خاموش حرکت کند.

ادامه روند تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته و جذب چند مهره کلیدی می تواند شرایط تیم ملوان برای حضور در لیگ چهاردهم را مهیا کند.

انزلی کلاب/

Share