مقابله با آزادی‌های یواشکی

کمپین مقابله با فراخوان کشف حجاب مسیح علی‌نژاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چند روز پیش مسیح علی‌نژاد فراخوان کشف حجاب در اماکن عمومی‌را در قالب پروژه «آزادی‌های یواشکی» در فیسبوک به اجرا درآورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از امپراتوری دروغ چند روز پیش مسیح علی‌نژاد  فراخوان کشف حجاب در اماکن عمومی‌را در قالب پروژه «آزادی‌های یواشکی» در فیسبوک به اجرا درآورد و با فریب مردم از آنها خواست تا تصاویری برهنه و بدون حجاب در اماکن عمومی‌از خود تهیه نمایند و در صفحه فیسبوک «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» قرار دهند.

آزادی-های-حقیقی-زنان-در-ایران-660x330 به کلیه بانوان این سرزمین اعلام می‌کند که فریب این جاسوس انگلیس (مسیح علینژاد) را نخورند، چرا که حیله ای که او تحت پروژه «آزادی‌های یواشکی» در حال اجرای آن است یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌های دستگاه‌های جاسوسی و بویژه سرویس اطلاعات خارجی بریتانیا MI6 است.

در این حیله سعی می‌شود تا در ابتدا تصاویر و مشخصات عده‌ای از افراد که [در همه موارد یا در موضوعی خاص] همسو با سیاست‌های سازمان فکر می‌کنند را جمع آوری نمایند سپس این با استفاده از این اطلاعات سعی می‌شود تا راجع به سوژه‌ها اطلاعات جامع تری با تکیه بر اشتباهات، قانون شکنی‌ها، نقاط ضعف و نقاط تاریک زندگی سوژه بدست آید، در نهایت این اطلاعات به صورت کامل آرشیو می‌شوند تا در مواقع لزوم از آنها استفاده شود.

حال سناریویی را تصور کنید که سازمان MI6 در تلاش است تا تجمع، تحصن، اعتراض و مانند اینها را در ایران ایجاد کند. اینجاست که آرشیو تهیه شده در مرحله قبل به طور عملی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابتدا از سوژه‌ها دعوت می‌شود تا در اجرای پروژه سازمان‌ همکاری کند با توجه به این دعوت سازمان دو حالت قابل تصور خواهد بود که در حالت اول سوژه دعوت را پذیرفته و به همکاری با سازمان جاسوسی انگلستان MI6 خواهد پرداخت، اما حالت دوم زمانیست که سوژه دعوت به همکاری را نپذیرد، اینجاست که سازمان با توجه به اطلاعاتی که قبلا از سوژه آرشیو نموده شروع به تهدید، ارعاب، افشاء و یا حتی در موضوعات مهم، ربودن یا قتل نزدیکان او برای اعمال فشار جهت همکاری با سازمان مبادرت می‌ورزد.آزادی-های-یواشکی-زنان-در-ایران

از جمله مهمترین سازمان‌هایی که از این تکنیک در دنیا استفاده نموده‌اند میتوان به سازمان امنیت ملی آمریکا NSA اشاره نمود که با قرار دادن بیش از ۹ هکتار سوپر کامپیوتر در یکی از مقر‌های خود (سیاتل – واشینگتن) در حال جمع آوری دائم اطلاعات کلیه افراد متصل به اینترنت و آنالیز و آرشیو آنهاست.

مورد دیگر سفارت انگلستان در ایران است که در جریان فتنه ۸۸ از این تکنیک جهت سوء استفاده از هم وطنانمان بهره برد و توانست بسیاری از افراد را مجبور به جاسوسی و همکاری با MI6 کند، چرا که اطلاعات و رازهایی از زندگی شخصی این افراد را جمع آوری نموده بود و از آنها به عنوان اهرمی‌جهت فشار و مجبور نمودن آنها به جاسوسی و دیگر کارهای مد نظر سازمان استفاده کرد که بسیار هم موفقیت آمیز بود و حتی توانستند تعداد زیادی از سیاسیون و چهره‌های سرشناس کشور را نیز ازین طریق مجبور به همکاری با انگلستان و فعالیت علیه کشور و نظام کنند.

در موارد قدیمی‌تر میتوان به سازمان منافقین اشاره نمود که در اوایل انقلاب بسیار زیاد از این تکنیک استفاده نمودند و جوانان کشور را مجبور به قتل و فرار از کشور کردند.

با توجه به آنچه گفته شد از جوانان و دانشجویان و افرادی که در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند انتظار می‌رود تا با دقت نظر بیشتری با این مسائل برخورد کنند و به افرادی چون مسیح علینژاد و دیگر مزدوران هم صنفش اعتماد نکنند.

در همین رابطه امروز مطلع شدیم که عده ای از دانشجویان دختر با ایجاد صفحه ای در فیسبوک سعی در مقابله با این پروژه فرهنگی امنیتی دارند .

این گروه با تاسیس صفحه ای با عنوان «آزادی‌های حقیقی زنان در ایران» به طور مستقیم صفحه علینژاد را هدف گرفته اند و در بخش معرفی خود و صفحه شان نوشته اند:

«آزادی حقیقی زنان ایران» جنبش زنان آزاد ایران اسلامی‌است که به مقابله با فرهنگ برهنگی غرب برخواسته است.
این صفحه قصد دارد تا با بیگانگان و مزدورانی که از آن سر دنیا برای زنان ایران نسخه فرهنگی می‌پیچند و برای کشف حجاب ما فراخوان می‌دهند و با کمک سرویس‌های جاسوسی که به آنها مرتبط هستند با رسانه‌های غیر ایرانی ارتباط برقرار می‌کنند تا بتوانند تعداد معدود خود را به عنوان جمعیت غالب زنان ایرانی نشان دهند به مقابله خواهد پرداخت.

در راستای این تقابل جنبش «آزادی حقیقی زنان ایران» از همه زنان و مردان مسلمان و آزاده در زمینه‌های گرافیک، متن ادبی، شعر، کلیپ، خاطره نویسی، تبلیغات، عکاسی، ترجمه و… دعوت به همکاری می‌نماید.

از مسئولین کشور نیز انتظار می‌رود تا با برخورد مناسب با این نوع پدیده‌های فرهنگی تا حد امکان از آسیب‌های آن مردم کشور را مصون نگاه دارند.

Share