در نگارخانه مارلیک

نمایشگاه عکس به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نگارخانه مارلیک شهر رشت از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۳ میزبان نمایشگاه عکس به مناسبت روز جهانی سازمان صلیب سرخ جهانی و هلال احمر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نگارخانه مارلیک شهر رشت از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۳ میزبان نمایشگاه عکس به مناسبت روز جهانی سازمان صلیب سرخ جهانی و هلال احمر است.
red-cross-red-crescent-societies1به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ،رضا ثقتی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ضمن اعلام این خبر گفت : از روز شنبه و در راستای بزرگداشت روز جهانی صلیب سرخ‌ و هلال احمر، نمایشگاه عکسی از فعالیت های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر استان گیلان در نگارخانه مارلیک شهررشت برگزار خواهد شد.
بنا بر این گزارش این مسوول همچنین گفت : این نمایشگاه که شامل ۶۶ قطعه عکس خواهد بود ، با هدف معرفی خدمات هلال احمر و تکریم از نیروهای انسانی شاغل در آن که بعضاً بصورت داوطلبانه و بدون دریافت حق الزحمه ، خدمت می کنند برگزار خواهد شد.
وی افزود : فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر بر پایه اصول نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر فعالیت می نماید تا انگیزه بخش ، تسهیل کننده و ترویج گر آن باشد و فعالیت هایی که توسط جمعیت های ملی عضو آن انجام می شوند ، وضعیت آسیب پذیر ترین مردم را ارتقاء بخشد.
ثقتی گفت : این جمعیت با توجه به رسالت ذاتی و وظیفه سازمانی خود فعالیتهایی را در جهت ارتقاء کرامت انسانی ، برقراری حلقه اتصال بین توانمندان و نیازمندان ،خدمات جستجو و نجات در هنگام سوانح و حوادث طبیعی و غیر طبیعی و … بدون توجه به رنگ پوست ، نژاد ، ملیت ، مذهب و عقیده انجام می دهد.
وی تصریح کرد : نمایشگاه عکس به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر از ۲۰ الی ۲۵ اردیبهشت ۹۳ در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت دایر خواهد شد.

Share