عاشوری در همایش تجلیل از معلمان نمونه فومن

سرمایه‌گذاری ۶۵۰ میلیارد تومانی در پروژه مجتمع فولاد تیام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی مجتمع فولاد تیام فومن، گفت: مقرر شد بانک آینده مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این پروژه انجام دهد تا ساخت مجتمع فولاد تیام دوباره آغاز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی مجتمع فولاد تیام فومن، گفت: مقرر شد بانک آینده مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این پروژه انجام دهد تا ساخت مجتمع فولاد تیام دوباره آغاز شود.

ashori ناصر عاشوری شامگاه سه‌شنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه این شهرستان  با اشاره به اینکه  جامع امروز همه موفقیت‌های خود را مدیون تلاش و زحمات معلمان است، اظهار کرد: معلمان اثر گذارترین انسان‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه جامعه مدیون تلاش و زحمات معلمان است، افزود:معلمان در آموزش و پرورش در تعلیم و تعلم در آموزش‌های عالی و  در همه جا حضور دارند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز روز پر کاری من در مجلس است، گفت:اما وظیفه خود دانستم که خدمت معلمان برسم زیرا من مسئولیت سیاسی و نمایندگی خود را مدیون معلمان هستم و دست پرورده معلم هستم.

عاشوری با اشاره به اینکه معلمان امانت‌دار،با صفا و صمیمی  هستند، افزود: جایگاه معلمان وسیع است و تقدس و محترم شمردن مقام  معلم و جبران خدمات او هم در حمایت مالی و هم معنوی برای همگان است.

افزایش حقوق و مزایا برای تقویت جایگاه معلمان بود

وی اقدام‌های انجام شده توسطه دولت را در مورد معلمان بی‌نظیر و کم‌نظیر بیان کرد و گفت: قانون بیمه معلمان و قانون بازنششستگان و افزایش حقوق و مزایا برای تقویت جایگاه معلمان بوده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مدت نیم دوره که خدمت مردم این شهرها هستم برای ایفای وظایف و استیفای حقوق مردم با ۳۷ مورد تذکرات کتبی در مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی،کشاورزی و فرهنگی در بخش‌های مختلف اجرایی داشتم.

عاشوری با بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی و مالی ۲۴ روستای استان را گاز رسانی کرده‌ایم، افزود:ما در صدد گرفتن اعتبار برای دیگر روستاها هستیم و تقاضای وام ۱۸ میلیاردی برای شرکت گاز داشتیم.

تأسیس دانشگاه  علمی و کاربردی، گردشگری و پرستاری در فومن

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، اولویت کاری خود را در زمینه علمی پژوهشی و فرهنگی و تقویت دانشگاها بیان کرد و افزود: ساخت دانشگاه آزاد اسلامی فومن با هشت میلیارد تومان اعتبار و دانشگاه پیام نور با شش میلیارد تومان از پروژه‌های در حال ساخت است.

عاشوری با اشاره به اینکه مجوز برای ساخت دانشگاه  علمی و کاربردی، گردشگری و پرستاری را برای فومن گرفته‌ایم، گفت: اعتباراتی که برای جاده ماجلان به ماسوله،پروژه شرکت نئوبان و ام دی اف که فاز دوم آن افتتاح می‌شود از دیگر برنامه‌های مهم در شهرستان است.

سرمایه‌گذاری ۶۵۰ میلیارد تومانی بانک آینده در پروژه مجتمع فولاد تیام

وی با اشاره به تعطیلی ساخت مجتمع فولاد تیام فومن، خاطرنشان کرد: مقرر شد بانک آینده در این زمینه ورود کند و مبلغ  ۶۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام دهد تا این پروژه دوباره شروع شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی درباره فاز پژوهشی و تخصصی در شهرستان گفت: ما درخواست پژوهشگاه را با همکاری فرمانداری و آموزش و پرورش برای شهرستان پیش بینی کردیم تا دانش آموزان از ابتدایی پژوهش و فراگیری علوم و فنون را هم به صورت عملی و هم تئوری فرا گیرند.

عاشوری افزود: فراگیری قرآن، ادب و دین نخست و یادگیری علوم و فنون و ماندگاری آن در ذهن اولویت بعدی دانش آموزان است.

اخذ مجوز ساخت پژوهشسرا در فومن

وی حمایت خود را از تاسیس پژوهشگاه در فومن و شفت اعلام کردو گفت:بحث خانه معلم را به جد پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فومن شهر گردشگری است و بحث خانه معلم برای اختصاص امکانات به فرهنگیان استان و کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

عاشوری از دریافت مجوز ساخت پژوهشسرا در فومن با موافقت مدیر کل آموزش و پرورش گیلان خبرداد./تسنیم
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share