سرپرست تعاون،کار و رفاه اجتماعی رشت انتخاب شد

حواشی یک انتخاب توسط اداره کل تعاون,کار و رفاه اجتماعی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی مراسمی آقای محسن پیرو اولیاء بعنوان سرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت معرفی گردید.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی مراسمی آقای محسن پیرو اولیاء بعنوان سرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت معرفی گردید.
این مراسم  در سالن اجتماعات اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت  با حضورمعاونین و کارکنان اداره تعاون و رفاه  در روز پنج شنبه مورخ ۹۳/۲/۱۱ برگزار گردید.

ShowImageدر این مراسم سلمان نژاد سرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ، از زحمات آقای اسماعیل حسینی سرپرست قبلی اداره شهرستان رشت تقدیر و تشکر نمود و از محسن پیرو اولیاء سرپرست جدید این اداره بعنوان فردی دارای تجربه در حوزه های مختلف از جمله روابط کار و اشتغال نام برد.

وی افزود: کلیه کارکنان باید با همدلی و همکاری برای پیشبرد اهداف این وزارتخانه بکوشند و در انجام وظایف محوله خود بسیار کوشا باشند.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا برخی از پایگاه های خبری استان گیلان نسبت به عزل سرپرست اداره تعاون و رفاه اجتماعی رشت آن هم در هفته ای که به عنوان هفته ی کار و کارگر نام گذاری شده است گله مند بودند و این انتخاب را بدون هماهنگی با مدیران ارشد استانی دانستند و از سرپرست جدید به عنوان کسی که فاقد تجربه ی مدیریتی در حوزه ی رفاه و تامین اجتماعی بوده است نام بردند.

طی گفتگوی خبرنگار دیارمیرزا با مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی گیلان ,وی ضمن تکذیب عدم هماهنگی با مدیران ارشد استانی در خصوص این انتصاب, درباره ی سابقه کاری سرپرست جدید اداره  تعاون و رفاه اجتماعی رشت اظهار داشت:آقای محسن پیرو اولیا دارای مدرک فوق لیسانس مدیرت بازرگانی بوده است و از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس  محسوب می شود و ۳۲ سال سابقه ی کار در حوزه های مختلف اشتغال , کار واجتماعی را در کارنامه ی خود می بینند.

Share