به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن

نمایندگان گیلان برای همسران خود چه هدیه ای را در نظر گرفته اند ؟؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضایل، صدیقه کبری حضرت فاطمه ی زهرا (س) و روز زن تصمیم گرفتیم با نمایندگان محترم مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی تماس بگیریم و از ایشان سوال کنیم که چه هدیه ای را برای همسران خود در نظر گرفته اند ؟؟؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت میلاد  فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضایل، صدیقه کبری حضرت فاطمه ی زهرا (س) و روز زن تصمیم گرفتیم با نمایندگان محترم مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی تماس بگیریم  و از ایشان سوال کنیم که  چه هدیه ای را  برای همسران خود در نظر گرفته اند ؟؟ اما نکته جالب این بود که اغلب نمایندگان کیلانی حاضر در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی وقت نکرده بودند برای همسران خود هدیه ای تهیه کنند مشروح گفتگوی خبرنگار دیارمیرزا با نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی بشرح ذیل است:

حاج ناصر عاشوری نماینده مردم شریف  شهرستانهای فومن و شفت در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 

zan-namayandeبه دلیل مشغله ی فراوانی که داشتم اصلا در جریان نبودم که روز زن نزدیک است و و دیروز متوجه این امر شدم و به علت فشردگی کار و ماموریت در حوزه انتخابیه و به همسرم گفتم که من یادم رفته که گل یا هدیه ای برای شما بخرم و ایشان نیز اعلام کردند که من از شما انتظاری ندارم چونکه مادرم در عید به رحمت خدا رفته بود و چهلم ایشان نیز هنوز برگزار نشده است.
اما من برای پاسداشت زحمات همسرم ، کارت بانکی که حقوق من بدان واریز می شود را در اختیار ایشان گذاشتم و قرار شده است همسرم برای خودشان و نوه ی کوچکم تا سقف ۴۰۰ هزار تومن خرید نمایند.

مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم  شریف  شهرستان رشت در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 
متاسفانه بدلیل مشغله بسیار زیاد فرصت نکرده ام برای ایشان هدیه ای بخرم. انشاا…در اولین فرصت  وظیفه خودم را انجام خواهم داد

مهندس حمیدرضا خصوصی ثانی نماینده مردم  شریف شهرستان صومعه سرا در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 
فعلا وقت نکردم چیزی تهیه کنم اما در نظر دارم برای ایشان یک جلد کتاب تهیه کنم.

دکتر حسن تامینی نماینده مردم شریف شهرستان  رشت در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 
قرار شده است که امروز برای همسرم چیزی خریداری کنم و دارم فکر می کنم که چه چیزی برای ایشان بخرم.

مهندس ایرج ندیمی نماینده  شریف مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 

همسرم از سادات طباطبایی محسوب می شود و از ایشان دارای تعداد ۵ فرزند صالح شده ام .خوشبختانه قرار شده است که به همراه ایشان به مشهد مقدس عازم شویم و این هدیه من به ایشان به عنوان روز زن خواهد بود

حاج محمدمهدی رهبری املشی نماینده مردم شریف شهرستانهای رودسر و املش در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 
از آنجایی که من در حوزه انتخابیه حضور نداشتم به فرزندانم سفارش کردم که هرچه ایشان خواستند برایشان تهیه نمایند.

دکتر محمدحسین قربانی نماینده مردم شریف شهرستان  آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 
سوال سختی کرده اید ولی حقیقتا باید بگویم که به دلیل مشغله ی فروان تا ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شب در خدمت مردم آستانه اشرفیه بودم و از انجا هم تنها ۱۰ دقیقه به منزل رفتم و فقط با خانواده خداحافظی کردم و به سمت تهران عازم شدم و به واقع باید بگویم که ما نمایندگان مدیون خانواده هایمان هستیم که همواره مشکلات ما را تحمل می کنند و حقیقتا من برای ایشان چیزی تهیه نکرده ام.
به خاطر ایثار و فدارکاری ایشان که خودشان نیز از سادات محسوب می شوند و همچنین ایشان به دلیل کم توقع بودن فقط به یک تبریک بنده بسنده می کنند.

مهندس مهرداد لاهوتی نماینده  شریف مردم شهرستان لنگرود در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 
بالاترین هدیه یک شاخه گل به همراه محبت خواهد بود و تا چهارشنبه من در تهران حضور دارم و در صحن علتی مجلس مشغول خدمت گذاری خواهم بود.
انشاا… چهارشنبه با یک شاخه گل و محبت برای عرض ادب خدمت ایشان خواهم رسید.

مهندس محمود شکری نماینده شریف  مردم  شهرستانهای تالش و رضوانشهر و ماسال  در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 

یک شاخه گل برای ایشان در نظر گرفته ام.

حاج صفر نعیمی رز نماینده مردم  شریف شهرستان بندر آستارا در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 
ایشان را پیشاپیش به همراه فرزند و داماد و نوه ام به سفر زیارتی کربلای معلی اعزام کردم.

متاسفانه علی رغم تلاش خبرنگار دیارمیرزا  تلفن همراه آقایان عطالله حکیمی  نماینده مردم رودبار ،جبار  کوچکی نژاد نماینده مردم رشت  و حسن خسته بند نماینده مردم بندرانزلی  خاموش بود.

 ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share