مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان خبر داد

۱۵۵ میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری توسعه ای در بندرانزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرهاد منتصرکوهساری از سرمایه‌گذاری ۱۵۵ میلیارد تومانی پروژه‌ توسعه‌ای در بندر انزلی خبر داد و گفت: این سرمایه‌گذاری شامل ساخت و تکمیل موج‌شکن‌های انزلی، اسکله کالای عمومی، آماده‌سازی سیلوی غلات و انبارهای در دست ساخت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرهاد منتصرکوهساری با بیان اینکه طرح توسعه بندر انزلی همچنان در حال اجرا است، اظهار کرد: این توسعه در فازهای مختلف در دست اجرا است.

banaderوی از سرمایه‌گذاری ۱۵۵ میلیارد تومانی پروژه‌ توسعه‌ای در بندر انزلی خبر داد و گفت: این سرمایه‌گذاری شامل ساخت و تکمیل موج‌شکن‌های انزلی، اسکله کالای عمومی، آماده‌سازی سیلوی غلات و انبارهای در دست ساخت است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان از احداث سیول جدید غلات با ۶۰ هزار تن ظرفیت توسط بخش‌خصوصی در بندر انزلی خبر داد و افزود: این سیلو با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومانی توسط بخش‌خصوصی در بندر انزلی ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه برای احداث مخزن روغن خوراکی با ظرفیت ۵ هزار تن در بندرانزلی برنامه‌ریزی می‌شود، تصریح کرد: اکنون در حال مذاکره با بخش‌خصوصی برای احداث این مخزن هستیم.

منتصرکوهساری، خاطرنشان کرد: برای احداث سیلوی غلات با ظرفیت ۱۵ هزار تن در مذاکره هستیم که این اتفاق در بندر انزلی بیفتد.

وی احداث سیلوی غلات در بندرانزلی را مهم دانست و یادآور شد: با توجه به نیاز غلات و ترانزیت این محصول که از کشورهایی مانند ارمسنتان و ترکیه از مسیر ایران انجام می‌شود ایجاد سیلوی غلات در بندرانزلی یکی از برنامه‌های مهم امسال ما در بندر انزلی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در ادامه به وضعیت احداث بندر کیاشهر اشاره کرد و متذکر شد: به دلیل محدودیت‌های زیست‌محیطی به خاطر پارک ملی بوجاق، اکنون کار به طور موقت تعطیل شده است./فارس

 

Share