مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

۵۰ درصد اعضای تیم ملی کاراته ایران، گیلانی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه کاراته گیلان ظرفیت فرا ملی دارد، گفت: ۵۰ درصد اعضای تیم ملی کارته گیلانی هستند. کاراته از نظر کسب مدال‌های جهانی و بازی‌های آسیایی گل سرسبد ورزش گیلان محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه کاراته گیلان ظرفیت فرا ملی دارد، گفت: ۵۰ درصد اعضای تیم ملی کارته گیلانی هستند.

rahnama 1  مسعود رهنما بعداز ظهر امروز در مجمع انتخابات ریاست هیئت کاراته گیلان در سال اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه کاراته گل سرسبد ورزش استان است، اظهار کرد: به دلیل مدیریت خوب، این رشته ورزشی یک نقره جهانی و یک طلای بازی‌های آسیایی را کسب کردیم.

وی با اشاره به حضور ۵۰ درصدی کاراته‌کاران گیلانی در تیم‌های ملی، افزود: کاراته از نظر کسب مدال‌های جهانی و بازی‌های آسیایی گل سرسبد ورزش گیلان محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: این رشته ورزشی علاوه بر کسب مدال‌های رنگارنگ و کسب عنوان‌های مختلف قهرمانی در مسابقات کشوری ملی‌پوشان زیادی را در این رشته ورزشی دارد.

رهنما با بیان اینکه کسب مدال در این رشته ورزشی توسط کاراته‌کاهای سراسر گیلان انجام می‌شود، تصریح کرد: گیلان ظرفیت فرا ملی دارد و می‌تواند مربی به سایر کشورها صادر کند و بیش از این در میادین مختلف کرسی داشته داشته باشد.

وی با اشاره به قانون مجامع، گفت: علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته به دلیل حضور در مسابقات ترکیه در این مجمع حاضر نشد و به بنده تنفیذ اختیار کرد تا به عنوان رئیس مجمع حضور داشته باشم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: این اعتماد فدراسیون نشان می‌دهد که کاراته گیلان در فدراسیون از اعتبار زیادی برخوردار است و فدراسیون به دلیل اهمیت موضوع و جایگاه افراد این تنفیذ اختیار را انجام داد.

به گزارش تسنیم، مجمع انتخابات هیئت کاراته گیلان دو کاندید به نام‌های سید امیر حسین علوی و سیاوش امینی داشت که امینی به صورت کتبی انصراف خود را به دلیل عدم حضور رئیس فدراسیون یا یک نماینده از فدراسیون اعلام کرد./تسنیم

Share