به دليل سوختگی بسیار شدید

یک نفر از مصدومان حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی رشت جان باخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مرکز آموزش درمانی ولایت رشت با ابراز تأسف از وقوع حادثه آتش‌سوزی روز گذشته کوچه شهید احصاری رشت از درگذشت یکی از مصدومان مرد بالای ۹۸ درصد این سانحه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مرکز آموزش درمانی ولایت رشت گفت: یکی از ۹ نفر مصدوم حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی رشت جان باخت.

13920625000008_PhotoAآرمان پرویزی  با ابراز تأسف از وقوع حادثه آتش‌سوزی روز گذشته کوچه شهید احصاری رشت از درگذشت یکی از مصدومان مرد بالای ۹۸ درصد این سانحه خبر داد.

وی اظهار کرد: روز گذشته به دنبال انفجار گاز خانگی در یک ساختمان مسکونی در یکی از محلات رشت تعداد ۹ نفر دچار سوختگی بسیار شدید شدند.

این مسئول با بیان اینکه از این تعداد یک نفر به طور سرپایی درمان و مرخص شد، افزود: اکنون دو نفر در بیمارستان ولایت رشت بستری هستند و ۵ نفر دیگر به بیمارستان شهید مطهری تهران در بخش آی‌سی‌یو منتقل شدند.

وی دلیل بستری شدن این افراد در بیمارستان تهران را خالی نبودن تخت در بخش آی سی‌یو بیمارستان ولایت رشت ذکر کرد و ادامه داد: این افراد خود ساکن تهران هستند که برای مهمانی به رشت آمده بودند.

پرویزی، درصد سوختگی افراد را بسیار بالا عنوان کرد و متذکر شد: در این سانحه یک نفر بر اثر شدت جراحات ناشی از سوختگی شدید جان خود را از دست داد./فارس

Share