ديدار مديران وزرات دفاع با استاندار گيلان

گیلان هنوز متناسب با ظرفیتهایش از دریا بهره نگرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیران مجموعه واحدهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مستقر در گیلان با استاندار گیلان دیدار کردند .دکتر نجفی با اظهار تاسف از اینکه گیلان هنوز متناسب با ظرفیتهایش از دریا بهره نگرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛مدیران مجموعه واحدهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مستقر در گیلان با استاندار گیلان دیدار کردند .

5020دکتر نجفی در این دیدار با اشاره به توانمندی های ارزنده واحدهای مستقر وزارت دفاع در گیلان در بخش های مختلف از جمله صنایع پیشرفته کشتی سازی گفت : ساخت ناوشکن و ناوهای بزرگ در کشور به خوبی توان این واحدهادر تقویت اقتصاد و افزایش دانش فنی در استان را نشان میدهد .

دکتر نجفی با اظهار تاسف از اینکه گیلان هنوز متناسب با ظرفیتهایش از دریا بهره نگرفته افزود : صنایع شهید تمجیدی میتواند باروحیه ی جهادی و اجرای پروژه های بزرگ سهم گیلان در استفاده از دریا را افزایش دهد .

وی اشاره به فرمایشات موکد رهبر معظم انقلاب مبنی بربهره بردن از پتانسیل های دریا افزود : در سالهای گذشته بخشی از اشتغال استان در این حوزه را به دلیل بهره نبردن از این ظرفیت از دست دادیم که انشاء ا… با تقویت زیرساخت های گردشگری ، بنادر و اقتصاد به وضعیت مناسب برسیم .

وی با اشاره به تبلور روحیه ی جهادی در مجموعه نیروهای وزارت دفاع گفت : واحدهای مستقر وزارت دفاع در گیلان با توانمندی ها ی بالقوه ای که در بخش های اقتصادی و مهندسی دارند میتوانند در تحقق شعار امسال نقش مناسبی ایفاء کنند.

نماینده ی عالی دولت در گیلان افزود : کار گروهی به منظور تحقق شعار سال اقتصاد و فرهنگ باعزم و مدیریت جهادی در استان با استفاده ازظرفیت های یگانهای مستقر وزارت دفاع و پشتیبانی تشکیل شود.

در این دیدار محسن بحیرایی مدیر ارشد وزارت دفاع در استان ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای استاندار و مسئولین استان در خدمت رسانی گفت : باتوجه به توان و پتانسیل بالفعل و بالقوه ایی که در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای اجرایی کردن سیاست های دولت تدبیر و امید و جاری سازی منویات مقام معظم رهبری وجود دارد این واحدها از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

در این نشست همچنین مدیران صندوق اعتباری کوثر ، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح ، سازمان اتکاء ، مهندسی و پدافند غیرعامل و مدیران کشت و صنعت منجیل ، روغن گنجه ، بیمه کوثر ، جنگل و مراتع شفارود نیز حضورداشتند وهرکدام در زمینه انجام فعالیتهای مختلف که در راستای توسعه استان باشد اعلام آمادگی کردند.

 

Share