فاطمه شیرزاد از طلب 100 میلیونی از سازمان های دولتی خبر داد

گله‌مندی شهروندان از وضعیت نامناسب آسفالت و آب‌ گرفتگی معابر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای شهر رشت با اشاره به بازدیدهای میدانی اعضای شورای اسلامی رشت از خیابان‌ها و میدان‌های اصلی شهر در امسال، اظهار کرد: شهروندان این شهر بیشتر از وضعیت نامناسب آسفالت و روان آب‌های سطحی،گله‌مند هستند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای شهر رشت با اشاره به بازدیدهای میدانی اعضای شورای اسلامی رشت از خیابان‌ها و میدان‌های اصلی شهر در امسال، اظهار کرد: شهروندان این شهر بیشتر از وضعیت نامناسب آسفالت و روان آب‌های سطحی،گله‌مند هستند.

shirzad

وی با بیان اینکه مردم از زیباسازی شهر با گل‌های لاله بسیار احساس رضایت داشتند، افزود: باید در برنامه‌های سال ۹۳ همکاران عمرانی شهرداری تلاش بیشتری به خرج دهند.

 با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری، گفت: همکاران ما در مجموعه شهرداری باید با یک مدیریت جهادی دست در دست هم، روکش آسفالت و پر کردن کند و کاری سطح شهر را در دستور کار خود قرار دهند.

شیرزاد، جمع‌آوری آب‌های سطحی، زیباسازی شهر، ترمیم و نوسازی شهر و آب نماهای داخلی شهر و سبزه میدان را از برنامه مهم شورا و شهرداری عنوان کرد و افزود: بحث جدی دیگر دو رودخانه زرجوب و گوهر رود است.

وی با اشاره به مدیریت یکپارچه شهری، تصریح کرد: محیط زیست یکی از بازوان اصلی ما برای زنده کردن و احیا دو رودخانه است.

سخنگوی شورای شهر رشت با بیان اینکه مطالعات دو رودخانه گوهر رود و زرجوب باید اجرایی شود، گفت: دیگر زمان حرف سپری شده است و باید عمل کرد.

شیرزاد استفاده از توانمندی‌های معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور را برای جذب اعتبارات ملی به منظور احیای دو رودخانه رشت را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: استاندار در این پروژه قول مساعدبرای همکاری داده است.

وی با تأکید بر اینکه طرح تفضیلی شهر باید هرچه زودتر به سرانجام برسد، تصریح کرد: برای طرح تفضیلی در شورای گذشته حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰میلیون تومان هزینه شد.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه در سال ۹۳ در بودجه شهرداری ۴۰۰میلیون تومان برای طرح تفضیلی اعتبار دیده شده است،گفت: با نظارت شورا و شهرداری طرح تفضیلی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتیجه دهد.

شیرزاد با اشاره به اینکه بخش کوچکی از مطالبات شهردار گرفته شده است، تصریح کرد: شهرداری رشت حدود ۱۰۰میلیارد تومان از سازمان‌ها و ادرات مطالبه دارد.

وی با اشاره به مسدود شدن حساب شهرداری در اسفند ماه سال گذشته، گفت: با کمک استانداری و دادگستری حساب شهرداری باز و حق و حقوق کارکنان، شرکت‌ها و پیمانکاران پرداخت شد.

سخنگوی شورای شهر رشت، تشکیل کمیته مطالبات را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: شهرداری در این زمینه باید بیشتر ورود کند.

شیرزاد با اشاره به برون سپاری‌های انجام شده در شهرداری مطالبق اصل ۴۴ قانون اساسی، خاطرنشان کرد: حق و حقوق کارکنان سبز پوش و نارنجی پوش نیز باید به موقع پرداخت شود.

وی با بیا ن اینکه نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان مدیریت جهادی را در شورا و شهرداری رشت به فال نیک می‌گیریم، افزود: تلاش همه مدیران شهرداری بر این معطوف است که بتوانند کارهای خود را برای رضایت مردم معطوف کنند.

تسنیم/

Share