فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در لاهيجان

گزینه روی میز ایران، فرهنگ شهادت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه فرهنگ ما اگر به همراه تحریم باشد پیشرفت خواهیم کرد، گفت:گزینه روی میز ایران، فرهنگ شهادت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه فرهنگ ما اگر به همراه تحریم باشد پیشرفت خواهیم کرد، گفت:گزینه روی میز ایران، فرهنگ شهادت است.

esmaeili امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی ظهر امروز در بین صلاتین نماز جمعه  شهرستان لاهیجان با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا فرمودند که امام خمینی(ره) هیچ وقت آمریکا را دوست ما نمی‌دانستند، اظهار کرد:هیچ وقت دوستان آمریکا نیز دوست ما نیستند و نخواهند بود چون آثار دوستی با آمریکا چیزی جز فساد، فحشا و استعمار نیست.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که فرمودند ما به دولتمردان خود اعتماد داریم افزود: چون دولتمردان ما یا شهید دادند و یا خون شهدای خود را حفظ کردند ، چون رهبر معظم انقلاب فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: پس اگر جوانان سیمای مبارک شهیدان را ندیده، ولی حیات معنوی شهید را درک می‌کنند و دوست و دشمن خود را می‌شناسند.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه جوانان آمریکایی چه چیزی برای عرض اندام و افتخار دارند افزود: اگر از یک سرباز آمریکایی و یا یک پیرمرد امریکایی بپرسید که به چه چیز خود افتخار میکنید، چیزی جز اینکه سرخپوستان و سیاه پوستان را قتل عام کرده اند و جز اینکه هم جنس بازی را ترویج کرده اند چیز دیگر ندارند.

وی با اشاره به اینکه پیرمرد امریکایی اگر به جنگ جهانی اول و دوم خود رجوع کند از خود می پرسد در مقابل چه چیزی دفاع کرده است گفت: یقینا جوابی جز دفاع از زیاده خواهی دولتمردان امریکایی ندارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه جوان آمریکایی که جنگ جهانی دوم را درک نکرده و یا جوان آلمانی چه چیزی برای ابراز اندام دارد افزود: باید به خود بگوید که هیتلر ۷سال همه را کشته و اما جوان ما به خود می‌گوید که هشت سال مقاومت در برابر کل دنیا را درکارنامه خود داشته ایم.

امیر اسماعیلی با اشاره به تحریم‌های کشورهای اروپایی در زمان جنگ، افزود: در زمان جنگ به ما سیم خاردار نمی دادند اما الان از زبان سیاه آنها این جمله می آید که جمهوری اسلامی ایران در علم پیشرفت کرده است.

وی با بیان اینکه معیشت سخت و اقتصاد ما ضعیف است افزود: اما همه آنها به دنبال اقتصاد ما هستند چون هم نفت داریم و در کنار این ذخایر پیشرفت در علم داریم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه ۲۵۰ دانشجوی صنعتی شریف که با پدافند کار می‌کنند و همه آنها از همه دانشگاه‌های معتبر دنیا بورس گرفته اند، افزود: هیچ کدامشان تمایلی به رفتن ندارند و تنها درخواستشان از من، خواندن یک نماز پشت سرمقام معظم رهبری است.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه فرهنگ ما اگر به همراه تحریم باشد پیشرفت خواهیم کرد، افزود: اگر تحریمی در کار نباشد جوان ما به دنبال اینترنت و فضاهایی می‌رود که از دست ما خارج است و گزینه ما در فرهنگ جمهوری اسلامی فرهنگ شهادت است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) افزود: آنها از سیستم و سلاح ما نمی‌ترسند بلکه از دین و اتحاد ما و از روحانیون ما می‌ترسند.

امیر اسماعیلی خاطرنشان کرد:گزینه های آنها این است که دین را از سیاست در جمهوری اسلامی ایران و روحانیت را از مردم جدا کنند که این جدا نشدنی است و هر زمان قلب ما را از سینه ما در آوردید ولی فقیه و روحانیت از ما جدا می شوند./تسنیم

Share