گزارش تصویری یادواره شهدای نخاعی استانهای گیلان و مازندران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شاهد شمال حجت الاسلام ˈمحمد حسن ابوترابی فردˈ عصر روز پنجشنبه در یادواره ۳۶ شهید جانباز نخاعی استان گیلان و مازندران در مسجد ˈ پلارسید ˈ ساداتشهر رامسر افزود : امروز حیات و بیداری دنیای اسلام درواقع متاثر از جانفشانی های جانبازان بویژه جانبازان قطع نخاعی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شاهد شمال حجت الاسلام ˈمحمد حسن ابوترابی فردˈ عصر روز پنجشنبه در یادواره ۳۶ شهید جانباز نخاعی استان گیلان و مازندران در مسجد ˈ پلارسید ˈ ساداتشهر رامسر افزود : امروز حیات و بیداری دنیای اسلام درواقع متاثر از جانفشانی های جانبازان بویژه جانبازان قطع نخاعی وشهیدان والا مقام است.

وی اظهارداشت : بزرگ ترین افتخارات جانبازان نخاعی آن است که دردفاع از ارزش های اسلامی دو بار به شهادت می رسند درمرحله نخست زمانی که به درجه جانبازی نائل می شوند و در گام بعد زمانی است که به دعوت خدای باریتعالی شربت شهادت می نوشند.

ابوترابی فرد انقلاب اسلامی را دستاورد معرفتی دینی دانست و گفت : این انقلاب در حقیقت در فرهنگ و سبک زندگی ملت آگاه و همیشه درصحنه ایران اسلامی امروز تجلی یافته است و فرهنگ متعالی اسلام ، آموزه های قرآن و عترت نیز بستر خلق این انقلاب را برای ملت فراهم کرد.

وی افزود : در صورتی که معارف اهل بیت (ع ) و مکتب عاشورای حسینی (ع ) نبود وپیوند مردم ، دین و روحانیت در ایران اسلامی نهادینه نمی شد به طور قطع این انقلاب و دفاع مقدس نیز شکل نمی گرفت.

ابوترابی فرد با اشاره به ادامه مذاکرات هسته ای اظهار کرد : با وجود این که کشورهای استکبارجهانی با استفاده از تمام توانشان تلاش می کنند تا ایران اسلامی از دستیابی به حقوق واقعی اش دست نیابد اما با تدبیر و دوراندیشی رهبری فرزانه ، کشورما یک قدرت بزرگ است که در مقابل دیگر قدرت های جهان پای میز مذاکره می نشیند تا ازحقوق خود دفاع کند.

وی افزود : اکنون مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با این کشورها در حقیقت مبین تراز بالا و توازن قدرت با کشورهای طرف مذاکره است.

او با تاکید بر این که تیم های مذاکره کننده باید با شجاعت و اقتدار از منافع ملی ایران اسلامی دفاع کنند ، ادامه داد : از سوی دیگرمسوولان نیزبا مشارکت و همکاری مردم باید از همه ظرفیت های موجود درجهت خلق حماسه اقتصادی بکوشند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس در این مراسم شرکت نمود.

shohda-ram-jaf (2) shohda-ram-jaf (3)  shohda-ram-jaf (5) shohda-ram-jaf (6) shohda-ram-jaf (7)  shohda-ram-jaf (9) shohda-ram-jaf (14) shohda-ram-jaf (15) shohda-ram-jaf (16) shohda-ram-jaf (17) shohda-ram-jaf (18) shohda-ram-jaf (19) shohda-ram-jaf (20) shohda-ram-jaf (21) shohda-ram-jaf (22) shohda-ram-jaf (23) shohda-ram-jaf (24) shohda-ram-jaf shohda-ram-jaf (1)

Share