گردهمایی جمعی از اعتدال گرایان و اصلاح طلبان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیلوند , جمعی از اعتدال گرایان و اصلاح طلبان گیلان به بهانه سال نو در دفتر اعتدال و توسعه گیلان گرد هم آمدند و با مسئولان این تشکیلات دیدار و گفتگو کردند. در این دیدارکه با حضور برخی از چهره های شاخص اعتدالگرا و اصلاح طلب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیلوند , جمعی از اعتدال گرایان و اصلاح طلبان گیلان به بهانه سال نو در دفتر اعتدال و توسعه گیلان گرد هم آمدند و با مسئولان این تشکیلات دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارکه با حضور برخی از چهره های شاخص اعتدالگرا و اصلاح طلب همراه بود، هر یک به بیان تبریک عید و اظهار نظر پرداختند.

در بخشی زا این برنامه دکتر کیوان محمدی از دکتر فیروز فاضلی خواست تا در خصوص فرهنگ نوروز به ایراد سخن بپردازند.

 این استاد دانشگاه نیز جنبه های مختلف نوروز را مورد ارزیابی قرار داد و در خصوص تاثیر آن بر عرصه فرهنگی به ایراد سخن پرداخت.

این دیدار صمیمی را که به همت مهندس فریبرز سعیدی کیا رییس ستاد جوانان دکتر روحانی در گیلان برگزار شده را می توان نخستین گردهمایی بزرگ این افراد در سالجاری قلمداد کرد.

لازم به ذکر است در ایام تعطیلات نوروزی نیز جوانان اعتدال گرا و اصلاح طلب گیلان نیز با شورای راهبردی اعتدالگرایان دیدار نوروزی داشتند.

Share