جانشین فرماندهی ناجا در رشت

گذشته را ببینیم،حال را در نظر بگیریم و آینده را پیش رو داشته باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جانشین فرماندهی ناجا در رشت گفت: نیروی انتظامی با احصاء شعار مقام معظم رهبری، نقش تعیین کننده‌ای در بخش مبارزه با قاچاق و مفاسد اقتصادی، تامین امنیت صاحبان سرمایه درست و مقابله با بر هم زنندگان نظم اقتصادی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جانشین فرماندهی ناجا در رشت گفت: نیروی انتظامی با احصاء شعار مقام معظم رهبری، نقش تعیین کننده‌ای در بخش مبارزه با قاچاق و مفاسد اقتصادی، تامین امنیت صاحبان سرمایه درست و مقابله با بر هم زنندگان نظم اقتصادی دارد.

radan سردار احمد رضا رادان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راس هیئتی با حضور در استان گیلان، عملکرد نیروی انتظامی را مورد بررسی قرار داد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تلاش و اقدامات ایام نوروز مجموعه پلیس گیلان را قابل قبول و خوب توصیف کرد و افزود: آغاز فعالیت‌‌های  پلیس گیلان در سال ۹۳ در بحث کاهش تصادفات و فوتی ها بسیار شروع خوبی بوده و این روند قابل تقدیر بوده و بایستی ادامه پیدا کند.

سردار احمد رضا رادان با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیان  کرد: با توجه به شعار امسال حضرت آقا باید عزم در ناجا بیشتر شده و مدیریت جهادی سرلوحه امور قرار گرفته چون یکی از افتخارات ما این است که سرباز ولایتیم لذا باید گوش به فرمان باشیم چرا که سرباز حضرت آقا سرباز امام زمان نیز هست.

جانشین فرماندهی ناجا، کارکنان نیروی انتظامی را عاشقان ولایت و رهبری عنوان و تصریح کرد: مخاطب حضرت آقا، همه مدیران در مجموعه نیروی انتظامی بوده و ما بایستی صرف نظر از افزایش عده و عده اقداماتمان را بهتر و مناسبتر انجام دهیم.

وی با بیان اینکه وقتی عزم ملی مطرح است ما باید با همین امکانات و با مدیریت جهادی خدمت خود را افزایش دهیم، اظهار کرد: نیروی انتظامی با احصاء شعار مقام معظم رهبری نقش تعیین کننده‌ای در بخش مبارزه با قاچاق و مفاسد اقتصادی، تامین امنیت صاحبان سرمایه درست، مقابله با قاچاقچیان و صاحبان سرمایه های نادرست و مقابله با بر هم زنندگان نظم اقتصادی دارد.

رادان با بیان اینکه صرف نظر از کار حجمی، بایستی کار هدفدار انجام شود، تصریح کرد: اولویت‌های اصلی فرماندهی ناجا در سال جدید مرزبانی، مبارزه با سارقان و کاهش وقوع سرقت، امنیت اخلاقی و مبارزه با مواد فروشان خرد و در نهایت افزایش احساس امنیت مردم است.

وی سال جدید را سال سختی برای سارقان و مواد فروشان خرد عنوان و بیان کرد: برخورد نیروی انتظامی با سارقان و مواد فروشان خرد در سال ۹۳ برخورد سختی است.

 

سردار رادان خطاب به همه مدیران نیروی انتظامی، تصریح کرد: گذشته را ببینیم، حال را در نظر بگیریم و آینده را پیش رو داشته باشیم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان لازمه مدیریت جهادی را حرکت به سوی تغییر عنوان و تصریح کرد: مدیر خوب مدیری است که در کنار انضباط، پویا باشد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: عدم شتاب و عجله و استراحت کافی در سفر بهترین هدیه و ارمغان مردم به پلیس است.

سردار رادان، نیروی انتظامی را در کنترل تصادفات، سرقت و خدمت به مردم نسبت به سال گذشته آماده‌تر اعلام کرد.

وی، پایبندی مردم به تکالیف شهروندی قبل از ترک منزل به قصد مسافرت را در کاهش وقوع سرقت منزل موثر دانست و گفت: مردم باید بعد از توکل به خدا و امید به حضور پلیس در همه زمینه ها خودرو، لوازم خودرو، مغازه و غیره از قبل اقدامات امنیتی، انتظامی را برای جلوگیری از سرقت برخود وظیفه دانسته و به خوبی انجام دهند./تسنیم

Share