انتقاد دوباره نماینده رشت از وزیرعلوم

کوچکی نژاد:تغییر صورت گرفته از سوی فرجی دانا جهت‌دار و در راستای اهداف خاصی بوده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه تغییرات پی در پی روسای دانشگاه‌ها از سوی وزارت علوم به صلاح کشور نیست، گفت: تغییر صورت گرفته از سوی فرجی دانا جهت‌دار و در راستای اهداف خاصی بوده از این رو باید پاسخگوی مجلس باشد. جبار کوچکی نژاد […]

آفتی که در افشاگری‌ها مشاهده می کنیم گم‌شدن نام مجرم اصلی است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه تغییرات پی در پی روسای دانشگاه‌ها از سوی وزارت علوم به صلاح کشور نیست، گفت: تغییر صورت گرفته از سوی فرجی دانا جهت‌دار و در راستای اهداف خاصی بوده از این رو باید پاسخگوی مجلس باشد.

kochak-jabarجبار کوچکی نژاد ، با یادآوری اقدام اخیر وزیر علوم در تغییر روسای برخی دانشگاه ها در کشور، گفت: متاسفانه تغییرات پی در پی در روسای دانشگاه های کشور از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جای تامل دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تغییرات روسای دانشگاه ها اگر با منطق ارتقای سطح آموزش عالی در کشور همراه باشد ستودنی است، افزود: وزیر علوم باید پاسخگوی چرایی تغییر ۷ رئیس دانشگاه در ۱۰ روز باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با انتقاد از شتاب گرفتن تغییر روسای دانشگاه‌ها در کشور، تصریح کرد: وزارت علوم باید بداند که تغییرات جهت‌دار آن هم در سیستم آموزش عالی کشور به صلاح کشور نیست.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب نیروهای اصلح برای ریاست دانشگاه ها به بهبود شرایط کشور و نیز افزایش بار علمی جامعه می انجامد، گفت: باید مشخص شود تغییرات صورت گرفته در بدنه دانشگاه ها برای استفاده از خدمات نیروهای متخصص و کارشناس بوده یا با اهداف سیاسی صورت گرفته است.

کوچکی نژاد با بیان اینکه تغییرات جهت دار و همسو با اهداف خاص در درون دانشگاه‌ها به صلاح کشور نیست، افزود: فرجی دانا باید بداند که مجلس به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات به جد کارها و اقدامات وزارت علوم را پیگیری می کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه تغییر روسای دانشگاه ها از سوی وزارت علوم در جهت تفکرات خاص سیاسی است و بی شک این پروسه آسیب جدی به کشور می زند، گفت: به طور حتم به زودی فرجی دانا برای ارایه پاره ای توضیحات در این باره به کمیسیون آموزش مجلس دعوت خواهد شد./خانه ملت

Share