کشف سه تن انواع مواد پروتئینی در قالب بار مبلمان از سوی گشت پلیس راه گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه استان گیلان از کشف سه تن انواع مواد پروتئینی بدون مجوز با بارنامه مبلمان از سوی گشت پلیس راه این استان خبرداد.  سرهنگ مهیار رستگار دراین‌باره گفت: تیم گشت ماموران پلیس راه گیلان در حال کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی لوشان یک دستگاه کامیون ایسوزو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه استان گیلان از کشف سه تن انواع مواد پروتئینی بدون مجوز با بارنامه مبلمان از سوی گشت پلیس راه این استان خبرداد.

8760

 سرهنگ مهیار رستگار دراین‌باره گفت: تیم گشت ماموران پلیس راه گیلان در حال کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی لوشان یک دستگاه کامیون ایسوزو را به دلیل تخلف رانندگی متوقف کرده و در بررسی مدارک همراه راننده متوجه شدند که زمان بارنامه حمل مبلمان با زمان حمل مطابقت ندارد.

وی افزود: ماموران پلیس راه با توجه به تناقض گویی راننده، به وی مشکوک شده و در بازرسی از خودرو موفق به کشف ۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد پروتئینی بدون مجوز در قالب بار مبلمان شدند.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه متهم قصد داشته مواد پروتئینی فاقد مجوز دامپزشکی را از کرج به رشت منتقل کند، گفت: راننده این خودرو با تنظیم صورتجلسه برای سیر مراحل قانونی به ماموران انتظامی معرفی شد.

ایسنا/

Share