چه کسی مرزبانان را از جیش العدل تحویل گرفت+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از آنجایی که مرزبانان با ترس وارد ماشین می شدند تلفن خود را در اختیارشان قرار دادم و به آنها اجازه دادم تا با خانواده هایشان تماس بگیرند پس از تماس با خانواده هایشان دلگرم شده و به سمت کشور حرکت کردیم. حاج امید شه بخش فردی بود که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از آنجایی که مرزبانان با ترس وارد ماشین می شدند تلفن خود را در اختیارشان قرار دادم و به آنها اجازه دادم تا با خانواده هایشان تماس بگیرند پس از تماس با خانواده هایشان دلگرم شده و به سمت کشور حرکت کردیم.

حاج امید شه بخش فردی بود که در آن سوی مرزها مرزبانان را از گروهک تحویل گرفت و برای جلب اعتماد مرزبان ها تلفن خود را در اختیارشان قرار داد.

حاج امید شه بخش در گفت و گو با عصر هامون، گفت: در زمان تحویل مرزبانان، آنها با مشاهده ما ترسیدند و چون ترس آنها را مشاهده کردم گفتم من برادر شما هستم و آمده ام شما را به کشورتان برگردانم.

وی ادامه داد: از آنجایی که مرزبانان با ترس وارد ماشین می شدند تلفن خود را در اختیارشان قرار دادم و به آنها اجازه دادم تا با خانواده هایشان تماس بگیرند پس از تماس با خانواده هایشان دلگرم شده و به سمت کشور حرکت کردیم.

به ترتیب از راست به چپ(حاج علی نواحی، حاج امید شه بخش، حاج خدابخش زردکوهی)

به ترتیب از راست به چپ(حاج علی نواحی، حاج امید شه بخش، حاج خدابخش زردکوهی)

IMG_0136

Share