چه کسی در سال۹۳ لیدر اصلاح طلبان می شود؟ هاشمی، خاتمی یا روحانی؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه ابتکار نوشت:  سال ۹۳ برای اصلاحات سال سرنوشت سازی است، سالی که آنها باید استراتژی خود را برای سال ۹۴ و انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری مشخص کنند. آنها در این سال باید مشخص کنند که لیدر این جریان کیست؟ خاتمی، هاشمی و یا رئیس جمهور روحانی؟ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه ابتکار نوشت:

aref-khatami-rohani سال ۹۳ برای اصلاحات سال سرنوشت سازی است، سالی که آنها باید استراتژی خود را برای سال ۹۴ و انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری مشخص کنند. آنها در این سال باید مشخص کنند که لیدر این جریان کیست؟ خاتمی، هاشمی و یا رئیس جمهور روحانی؟ در این میان برخی اصلاح طلبان به دنبال این معنا هستند که جریان اصلاحات به ریاست همزمان این افراد وارد انتخابات مجلس شود. آنها معتقد هستند پیوند جریان اصلاحات و اعتدال می‌تواند زمینه ساز پیروزی کامل آنان در انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان رهبری شوند.

در این میان برخی اصلاح طلبان به مدیریت عارف اعتقاد دارند، و می‌گویند او باید بر صندلی قوه مقننه تکیه بزند و این را کمترین پاداش فداکاری عارف در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم می‌دانند. تئوری که هنوز نتوانسته است طرفداران زیادی را در میان دیگر اصلاح طلبان برای خود پیدا کند. اصلاح طلبان این را خوب می‌دانند که در سال‌های پیش رو نباید از حمایت‌های روحانی غافل شوند و به معنای دقیق تر آنان باید زیر لوای روحانی به فعالیت بپردازند.

سال ۹۳ همچون سال ۷۵، سال سرنوشت سازی برای اصلاح طلبان است و آنها می‌توانند با تصمیم‌های درست به هدف بزرگ خود که مجلس دهم است برسند و در این میان نمی‌شود از اصول گرایان نیز غافل شد، جریان سیاسی که به دنبال از دست ندادن قوه مقننه بعد دوازده سال است.

Share