چند خبر از کمیته امداد استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از نیکوکاران رودسر قطعه زمینی به مساحت ۱۶۰ متر مربع و به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال به کمیته امداد این شهرستان در رحیم آباد اهداء کرد. مدیر کمیته امداد رودسر در این خصوص بیان داشت : این قطعه زمین جهت احداث یک واحد مسکونی برای یکی از مددجویان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از نیکوکاران رودسر قطعه زمینی به مساحت ۱۶۰ متر مربع و به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال به کمیته امداد این شهرستان در رحیم آباد اهداء کرد.

مدیر کمیته امداد رودسر در این خصوص بیان داشت : این قطعه زمین جهت احداث یک واحد مسکونی برای یکی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد رحیم آباد که مسکن وی در اثر سیل سال ۹۱ تخریب گردیده در نظر گرفته شده است.

رستم پور ضمن قدردانی از این نیکوکار و همه نیکوکاران ارزشمند که تا کنون با این نهاد همکاری و همراهی داشته اند ، از مردم نیکوکار شهرستان خواست تا در جهت ساخت و تکمیل این واحد مسکونی نیز به کمیته امداد مساعدت نمایند.

کمک بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریالی نیکوکاران لنگرود به مرکز نیکوکاری این شهرستان

لنگرود  مردم نیکوکار لنگرود سال گذشته مبلغ ۱۴۹ میلیون و ۳۹۹ هزار ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی به مرکز نیکوکاری این شهرستان مساعدت کرده اند.

مردم نیکوکار لنگرود طی یکسال گذشته مبلغ ۱۴۹ میلیون و۳۹۹ هزار ریال کمک نقدی و غیر نقدی خود را اعم از برنج ،چای ، میوه ،پوشــــاک و سایر اقلام به این مرکز اهداء کرده و در اختیار اقشار نیازمند قرار گرفت.

همچنین نیکوکاران لنگرود سال گذشته مبلغ ۶ میلیون ریال جهت کمک هزینه ۳ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان و مبلغ ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال نیز جهت کمک هزینه درمان ۶ بیمار تحت حمایت به مرکز نیکوکاری لنگرود اهداء کردند.

مرکز نیــــــکوکاری لنگرود سال گذشته در منطقه آنــــــسر محله این شهرستان آغاز به کار کرد و در حال حاضر نیز فعالیت این مرکز درزمینه های جذب کمکهای مردمی در جهت رفع مشکلات محرومان ادامه دارد.

کمک ۱۰ میلیون ریالی نیکوکار رضوانشهری به نیازمنداننیکوکار رضوانشهری

به مناسبت فرارسیدن سال نو و در راستای اجرای طرح مفتاح الجنه مدیر کمیته امداد رضوانشهر به همراه کارشناسان این نهاد با ۱۴ خانواده نیازمند آبرومند این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدارها ضمن مساعدت ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد و۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال غیرنقدی یکی از نیکوکاران رضوانشهری ، مدیر کمیته امداد این شهرستان نیز در خصوص، حل پاره ای از مشکلات این خانواده ها دستورات لازم را صادر کرد .

گفتنی است این نیکوکار رضوانشهری همچنین جهت تهیه مصالح ساختمانی برای باز سازی مجتمع فرهنگی تربیتی رهپویان ولایت کمیته امداد رضوانشهر مبلغ ۱۲ میلیون ریال به این نهاد اهداء کرد.

شایان ذکر است وی هدف خود از کمک به ایتام و نیازمندان را فراهم نمودن امکانات رفاهی و فرهنگی برای آنان و تشویق دیگر عزیزان برای دستگیری از محرومان عنوان کرد.

در جریان این دیدار لوح سپاسی به جهت قدردانی از مساعدتهای این نیکوکار گرانقدر به وی اهداء شد.

 

 

Share