روز جمهوری اسلامی ایران

پیام مشترک نماینده ولی فقیه واستاندار به مناسبت دوازدهم فروردین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یوم الله دوازدهم فروردین روز پاسداشت مردم غیوری است که وحدت ملی خویش را در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد . تعبیر بدیع ، هوشمندانه و عبرت آموز معمار کبیر انقلاب که این روز را ، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت و نخستین حکومت الله و از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ما که باید زنده نگه داشته شود نامیدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران نماینده ولی فقیه در گیلان واستاندار پیام مشترکی صادر کرده اند.متن پیام به شرح ذیل است:

00099یوم الله دوازدهم فروردین روز پاسداشت مردم غیوری است که وحدت ملی خویش را در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد . تعبیر بدیع ، هوشمندانه و عبرت آموز معمار کبیر انقلاب که این روز را ، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت و نخستین حکومت الله و از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ما که باید زنده نگه داشته شود نامیدند. به خوبی نقش اساسی وبی بدیل ملت بزرگ ایران را در تبدیل نظامی استبدادی که همچون دژی غیر قابل فتح می ماند به نظامی مردم سالار نشان میدهد . در واقع ملت ایران در دوازدهم فروردین اعلام کرد که آزادی ، پیشرفت ، استقلال و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش را منطبق با تعالیم مردم محور اسلام ناب محمدی(ص) جستجو می کند .

بی تردید دست یابی به این موقعیت جاودانه در تاریخ بشریت بدون یکپارچگی ایرانیان با اسلام حقیقی و هدایت های پیامبرگونه امام خمینی ( ره ) بدست نمی آمد و امروز نیز پس از سالها از خلق آن حماسه ی بزرگ ، با رهبری های داهیانه ی خلف صالح ایشان ، حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) و تلاشهای دولت تدبیر و امید که با رای ملت توفیق خدمتگزاری یافته است ؛جمهوری اسلامی ایران ، پرامیدتر از گذشته در مسیرپشت سر گذاشتن گردنه های سرنوشت ساز تاریخ ،به سوی تعالی حرکت می کند .

اینجانبان با گرامیداشت فرا رسیدن این عید بزرگ در سال « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » از همه ی آحاد ملت دعوت می کنیم در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال که اعتلای هرچه بیش تر جمهوری اسلامی ایران را به همراه دارد با تمام توان بکوشند .

زین العابدین قربانی- نماینده ولی فقیه دراستان
محمد علی نجفی- استاندار گیلان

 

امام جمعه شهررشت

Share