سام سکوتی

پیام بهاری رئیس جمهور برای دوستداران محیط زیست

پیام بهاری رئیس جمهور برای دوستداران محیط زیست بر اساس رسم مألوف، رئیس جمهور پس از سخنرانی بهاری رهبر، مهمان نوروزی مردم کشورمان بود که چند سالی در انتظار شنیدن چنین سخنان وزینی از رئیس جمهور کشورمان بودیم. دکتر روحانی در کنار تسلط همیشگی که بر بیان داشتند با انتخاب درست کلمات و به تسبیح […]

پیام بهاری رئیس جمهور برای دوستداران محیط زیست

-sam-sokoutiبر اساس رسم مألوف، رئیس جمهور پس از سخنرانی بهاری رهبر، مهمان نوروزی مردم کشورمان بود که چند سالی در انتظار شنیدن چنین سخنان وزینی از رئیس جمهور کشورمان بودیم. دکتر روحانی در کنار تسلط همیشگی که بر بیان داشتند با انتخاب درست کلمات و به تسبیح کشیدن آنها به بهترین شکل ممکن، در آخر با جملاتی بهار را سبزتر از همیشه به ایرانیان تبریک گفتند.

مبحث محیط زیست در سال‌های اخیر بسیار جدی‌تر از پیش در کانون توجه مردم قرار گرفته است و ظاهر شدن آن در پیام بهاری رئیس جمهور، نشان از تدبیر جدی دولت در این زمینه و امید آفرینی بیشتر برای دوستداران محیط زیست بود.

خانم ابتکار که ابتکار عمل در این حوزه را پس از سالها بی‌توجهی به محیط زیست در دست گرفته‌اند، تا به امروز موفق عمل کرده اند و چندین قرارداد همکاری بین المللی داخلی در ماه اخیر به امضا رسیده است که از دولت امید آفرین دکتر روحانی کمتر از این هم انتظار نمی‌رفت.

در استان گیلان، استاندار محترم نیز نگاه سبزی به طبیعت دارند و در این مدت کوتاه در سخنان خود، توجه ویژه به محیط زیست را به مناسبت‌های مختلف مورد تأکید قرار داده‌اند و یکی از روزهای پایانی سال را روز پاکسازی عمومی نامگذاری کردند. برگزاری همایش محیط زیست در انزلی از سلسله فعالیت‌های آگاهی بخش در این راستا بوده است که توسط استانداری گیلان برداشته شده است.

خانم ابتکار نیز توجه به همه مولفه‌های زیست محیطی در بحث توسعه را یکی از مهم‌ترین اهداف دولت اعلام کرده‌اند و امید می‌رود در سال جدید نیز با همان جدیت پیشین توجه به محیط زیست در استان گیلان و کشور مورد اهتمام مدیران و مردم قرار گیرد.

سام سکوتی بداغ

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی  لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share