وقتي ديگ براي آقايان نمي جوشد !

پشت پرده حمله تند ایراندوست به برنامه سکو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا داستان به سه ماه پیش بر می گردد جایی که برنامه تلویزیونی سکو در بحبوحه مذاکرات باشگاه ملوان و دراگان اسکوچیچ موضوع را به نظرسنجی مردمی کشید ، که آیا انزلی چی ها و هواداران ملوان با ادامه همکاری با این مربی کروات تمایل دارند یا نه ؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا داستان به سه ماه پیش بر می گردد جایی که برنامه تلویزیونی سکو در بحبوحه مذاکرات باشگاه ملوان و دراگان اسکوچیچ موضوع را به نظرسنجی مردمی کشید ، که آیا انزلی چی ها و هواداران ملوان با ادامه همکاری با این مربی کروات تمایل دارند یا نه ؟ نتیجه آمار نظر سنجی بسیار جالب از آب درآمد و بالغ بر ۹۱ درصد شرکت کنندگان رای به ادامه همکاری ملوان با اسکوچیچ دادند .

نتیجه این نظر سنجی از این حیث جالب توجه بود که عموما هواداران ملوان تمایلی به همکاری غیر انزلی چی ها در این باشگاه ندارند اما بی شک عملکرد اسکوچیچ به گونه ای مطلوب بوده که توانسته نظر ۹۱ درصد هوادران ملوان را جلب کند .

ایراندوستحمایت قاطع هواداران ملوان از سرمربی خود باعث شد بسیاری از پیشکسوتان ملوان و اهالی  گیلان از طرح سئوال برنامه سکو استقبال و حمایت کنند ، چرا که نتیجه این آمار نشان می داد بعد از سالها سکوهای تماشاگران ملوان از چند پارگی و چند دستگی خارج شده و به اتحاد رسیده اند اتحادی که شاید در سالهای اخیر به شکلی کم رنگ بین انزلی چی به چشم می خورد .

اما ۲۴ ساعت از پخش برنامه سکو نمی گذشت که نصرت ایراندوست در مصاحبه ای سئوال نظر سنجی برنامه سکو را هدف دار و به نیت به حاشیه کشیدن ملوان دانست ! ایراندوست در بخشی از اظهارنظر شدید الحن و تند خود گفت « برنامه سکو در شبکه ی باران به صورت هدف دار نظرسنجی را در خصوص ادامه کار اسکوچیچ با ملوان در برنامه اش گذاشت که اصلا در این شرایط موضوعیتی نداشت ! به نظر من این کار فقط برای به حاشیه کشیدن باشگاه بود »

اظهارات ایراندوست حتی برای هواداران ملوان نیز معما شده بود که حمایت از سرمربی ملوان توسط برنامه سکو چگونه می تواند اساس به حاشیه کشیدن تیم را فراهم کند اما شاید آن روزها کسی از اصل موضوع و جریانات پشت پرده آگاه نبود جریاناتی که این روزها با افشاگری مشاور سابق مالک ملوان در حال پرده برداری شدن است .

رضا خدادای دوست صمیمی و نزدیک سیروس محجوب که چند ماه پیش طی حکمی مشاور مالک باشگاه ملوان و مسئول امور رسانه ای باشگاه شده بود در گفت و گویی جالب با خبرگزاری مهر از مسائل اخیر باشگاه ملوان پرده برداشت و گفت « متاسفانه باید بگویم سناریوی تغییر سرمربی در ملوان علی رغم میل هواداران و بازیکنان این تیم مدتها پیش از پایان لیگ توسط محجوب رقم خورد. او به ما سفارش مذاکره با اسکوچیچ را داده بود تا پیش هواداران حفظ ظاهر کند اما پشت پرده با نصرت ایراندوست تمام کرده بود »

اگر هشت کلمه آخر صحبت های مشاور مالک باشگاه ملوان را دوباره بخوانید جایی که می گوید « اما پشت پرده با نصرت ایراندوست تمام کرده بود » شاید به سادگی به توان به راز اظهارنظر شدید الحن ایراندوست درباره سئوال نظرسنجی برنامه سکو پی برد . سئوالی که نتیجه آن اجازه نمی داد روند مذاکرات پشت پرده و شبانه ایراندوست و محجوب به سادگی انجام شود .

هر چند در آن برهه سر برنامه سکو به نوعی بی گناه پای رفت دار رفت اما زمان همه چیز را نشان داد و مشخص شد معنای واقعی جمله به حاشیه کشیدن باشگاه یعنی به خطر انداختن منافع شخصی برخی !

Share