گفتگوی نوروزی با كفاشيان

پسته را بیشتر دوست دارم چون خندان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از نامه , سال ۹۲ در حالی به پایان رسید که بی شک توفیقات زیادی برای فوتبال ملی از جمله صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و قهرمانی تیم فوتبال ساحلی در رقابت‌های بین قاره‌ای داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از نامه , سال ۹۲ در حالی به پایان رسید که بی شک توفیقات زیادی برای فوتبال ملی از جمله صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و قهرمانی تیم فوتبال ساحلی در رقابت‌های بین قاره‌ای داشت. بر همین 30685اساس و در اولین روزهای سال جدید به سراغ رئیس خوش خنده فدراسیون فوتبال رفتیم تا در مورد اتفاقات تلخ و شیرین سال ۹۲ و آروزهای بزرگش برای سال ۹۲ با او همکلام شویم.

گفتگوی نوروزی با علی کفاشیان را بخوانید:

   *بهترین اتفاقی که در سال ۹۲ برایتان رخ داد چه بود؟

بهترین اتفاق سال ۹۲ برایم ابتدا صعود بزرگ تیم ملی به جام جهانی بود. همین که با قدرت و به عنوان صدرنشین راهی این رقابت‌ها شدیم برایم بسیار شیرین بود. تیم ملی فوتبال ساحلی نیز در مسابقات بین قاره‌ای قهرمان جهان شد و اهتزاز پرچم ایران نیز خاطره بسیار خوبی بود. همچنین تیم فوتسال زنان نیز برای اولین بار نایب قهرمان آسیا شد. مجموعه این عوامل خاطرات خوبی را برایمان رقم زد.

  *تلخ ترین لحظه سال ۹۲؟

 شکست‌هایی که نصیب تیم‌های ملی در رده‌های مختلف شد.

*سال ۹۲ برای فدراسیون فوتبال چطور گذشت؟

سال پرکار و در عین حال خوبی داشتیم و فکر می‌کنم بتوان به فدراسیون نمره بالایی را داد. امسال تلاش‌هایمان در بسیاری از عرصه‌ها نتیجه داد که از جمله آنها می‌توان به صعود تیم ملی به جام جهانی و جام ملت‌ها اشاره کرد. در هر حال تیم ملی، ویترین فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود و چون توجهات زیادی روی این تیم است، موفقیتهایش نیز بیشتر به چشم می‌آید.

*برای سال ۹۳ چه اهدافی دارید؟

همین که بتوانیم برای سال آینده در جام جهانی بدرخشیم و خودمان را فوتبال جهان نشان دهیم و در کنار آن میزبانی جام ملت‌های آسیا را هم کسب کنیم، به بسیاری از اهدافمان در این سال خواهیم رسید.

 *چه آرزویی برای سال ۹۳ دارید؟

صعود به مرحله دوم جام جهانی، صعود به المپیک ۲۰۱۶ ریو و کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا از آرزوهایم در سال جدید هستند.

* قهرمانی در جام ملت ها از آرزوهای شما در سال ۹۳ نیست؟

برای این رقابت‌ها هم تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم با حضور قدرتمند در استرالیا به اهدافی که داریم دست پیدا کنیم.

*با کی‌روش؟

با کی‌روش یا هر مربی دیگری.

می‌توان به حضور کی‌روش در تیم ملی در سال ۹۳ امیدوار بود؟

چراکه نه. ما مذاکراتمان را با او آغاز کرده‌ایم و خودمان هم امیدوار هستیم بتوانیم کی‌روش را بعد از جام جهانی و برای حضور موفق در جام ملت‌های آسیا نیز نزد خود نگه داریم.

*در زندگی شخصی چطور؟ چه اتفاقت تلخ و شیرینی در سال ۹۲ داشتید؟

انقدر در فوتبال غرق بودم که دیگر وقت نکردم به زندگی شخصی‌ام برسم. واقعا در سالی که گذشت معنا و مفهوم زندگی شخصی را نفهمیدم، ضمن اینکه فکر می‌کنم سال ۹۳ هم چنین وضعیتی خواهم داشت.

*عیدی می‌دهید؟

هم عیدی می‌دهم و هم اگر کسی پیدا شود که به من عیدی بدهد از آن استقبال می‌کنم.

   *از بین تنقلات نوروز به کدام یک بیشتر علاقه دارید؟

پسته را بیشتر دوست دارم چون خندان است!

 *آرزوی ویژه‌ای برای سال جدید برای مردم ایران دارید؟

سلامتی و عاقبت بخیری برای خود، خانواده‌ام و تمام ایران را از خداوند خواستارم.

Share