شعبانی در معارفه معاون سیاسی فرماندار لنگرود

ورود شیطان و گم کردن هدف از عوامل موثر در کم‌کاری مدیران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شعبانی«ورود شیطان» و «گم کردن هدف» را از عوامل موثر در کم‌کاری مدیران در زمان فعلی دانست و خاطرنشان کرد: شخصیت کاری نمودار انسان‌هاست و تنها اثر خیر و حل مشکلات مردم باقی می‌ماند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاshabani-gil کریم شعبانی بعداز ظهر امروز در جلسه شورای اداری  شهرستان لنگرود با اشاره به نامگذاری امسال با نام «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مزین شدن امسال به این حاکی از اولویت‌های کاری و دغدغه‌های رهبری از اقتصاد کشور و عدم رضایت‌مندی از مدیریت سال‌های گذشته است.

وی با بیان اینکه مردم ایران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با همت رزمندگان و خون پاک شهدا با مقاومت و ایثار، هجمه‌های زیادی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، افزود: دشمن با سناریوی جدید و محاصره اقتصادی سعی می‌کند که در مقاومت ما خلل ایجاد کند.

این مسئول با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده از ظرفیت‌های داخلی است، تصریح کرد: ما باید با عزم ملی و مدیریت جهادی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های نهفته و فراوان در کشور برای رونق اقتصادی بهره گیریم و در عرصه‌هایی که به خطا رفته‌ایم بازشناسی کنیم تا موفق شویم.

وی داشتن فرهنگ غنی در رسیدن به رونق اقتصادی را مهم دانست و افزود: مردم ایران با دارا بودن فرهنگ غنی اسلامی باید از ارزش‌ها پاسداری کنند و با عزم ملی و مدیریت جهادی به موفقیت همه جانبه برسند.

شعبانی با اشاره به اینکه مسئولان در اوایل انقلاب با رهنمودهای مقام معظم رهبری به دنبال فرصتی برای انجام کار بودند، متذکر شد: همه تلاش می‌کردند که با همت عالی و بدون تجهیزات نظامی با مدیریت جهادی جنگ را مدیریت و با دشمن مبارزه کنند و توانستند ننگ شکست را بر دل دشمن بگذارند.

وی «ورود شیطان» و «گم کردن هدف» را از عوامل موثر در کم‌کاری مدیران در زمان فعلی دانست و خاطرنشان کرد: شخصیت کاری نمودار انسان‌هاست و تنها اثر خیر و حل مشکلات مردم باقی می‌ماند که باید با احترام به ارباب رجوع و پیشگیری مدیری خوب و لایق در برطرف شدن مسایل بود.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکلات گیلان زیاد است، تاکید کرد: با وحدت، همدلی و همگرایی تمام مسئولان و مردم می‌توان در اجرای فرامین رهبری و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی استان و کشور تلاش کرد.

در پایان جلسه مذکور «محمدرضا محمدی فیتده» به عنوان معاون سیاسی فرماندار لنگرود منصوب و از تلاش‌های «جعفر نخستین» معاون سابق سیاسی فرماندار لنگرود قدردانی شد.

«رضا غلامی فیتده» نیز به عنوان بخشدار جدید کومله منصوب و از تلاش‌های «محمد حسین سمیع‌پور» بخشدار سابق قدردانی شد./فارس

 

Share