هجوم کاربران ایرانی به فیس‌بوک وزیر خارجه پاکستان +تصاویر

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جمع گسترده‌ای از کاربران ایرانی شبکه اجتماعی فیس بوک با حضور در صفحه رسمی وزیر امور خارجه پاکستان از وی خواستند تا پیگیر  آزادی مرزبانان ایرانی که در خاک پاکستان گروگان گروه تروریستی “جیش العدل” هستند، باشد. کاربران ایرانی شبکه اجتماعی فیس بوک با نوشتن جملاتی در قالب کامنت یا […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جمع گسترده‌ای از کاربران ایرانی شبکه اجتماعی فیس بوک با حضور در صفحه رسمی وزیر امور خارجه پاکستان از وی خواستند تا پیگیر  آزادی مرزبانان ایرانی که در خاک پاکستان گروگان گروه تروریستی “جیش العدل” هستند، باشد.
کاربران ایرانی شبکه اجتماعی فیس بوک با نوشتن جملاتی در قالب کامنت یا استفاده از هشتک #FreeIranianSoldiers نسبت به عملکرد دولت پاکستان در قبال گروگان گرفته شدن مرزبانان ایرانی توسط گروه تروریستی “جیش العدل” و حضورشان در خاک پاکستان، اعتراض کردند. این اعتراضات در واقع به عملکرد دولت پاکستان است که کشورش مامنی برای گروه های افراطی و تروریستی شده و مرزبانان ربوده شده ایرانی بنا بر ادعاهای گروه افراطی “جیش العدل” هم‌اکنون در خاک این کشور هستند و مسئولان این کشور نیز تاکنون اقدامی عملی و موثر در راه آزادسازی مرزبانان ایرانی نکرده اند.
بخش از این اعتراضات فیس بوکی که تقریبا در زیر تمامی پست های اخیر حنا ربانی دیده می شود، در زیر مشاهده می شود:حنا-ربانی

حنا ربانی کهر، متولد ۱۹ نوامبر ۱۹۷۷ سیاستمدار پاکستانی و وزیر امور خارجه آن کشور است که از ماه ژوئیه سال ۲۰۱۱ به این سمت انتخاب شده است. وی جوانترین شخص و نخستین زنی است که به وزارت خارجه پاکستان منصوب شده است. وی در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۸ به عنوان نماینده مجلس عوام پاکستان انتخاب شده و بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ وزیر امور اقتصادی و دارایی این کشور بود.

حنا-ربانی-4

 

روز پنجشنبه نیز جمعی از مردم بنا بر برخی دعوت ها که در فضای شبکه های اجتماعی انجام شده بود قصد داشتند که در مقابل سفارت پاکستان دست به تجمع اعتراضی بزنند که این تجمع توسط نیروهای پلیس با ممانعت مواجه شد.

حنا-ربانی-3

 

حنا-ربانی-1

 

حنا-ربانی-2 2274

 

پیام/

Share