شهردار رشت در دیدار با مدير كل راه و شهرسازي گيلان

نقاط مورد نیاز شهر براساس طرح تفصیلی تغییرات اساسی می یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، شهردار رشت به همراه جمعی از مدیران با مدیر کل راه و شهرسازی گیلان دیدار نمودند.محمد ابراهیم خلیلی در این دیدار ضمن تبریک سال نو و گرامی داشت ایام فاطمیه بر ضرورت تعامل فی ما بین جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف مدیریت شهری تاکید نمود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، شهردار رشت به همراه جمعی از مدیران با مدیر کل راه و شهرسازی گیلان دیدار نمودند.

khhhavمحمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در این دیدار ضمن تبریک سال نو و گرامی داشت ایام فاطمیه بر ضرورت تعامل فی ما بین جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف مدیریت شهری تاکید نمود و در ادامه گفت : به منظور توسعه شهر می بایست با مشخص کردن نقاط مورد نیاز ، براساس طرح تفصیلی تغییرات اساسی در شهرمان ایجاد نماییم .

شهردار رشت افزود : مردم رشت از ماشین شخصی بیشتر از وسائط حمل و نقل عمومی استقبال می نمایند و این امر موجب ایجاد ترافیک و آمد و شدهای غیر ضروری می گردد در صورتی که با استفاده بهینه از سیستم حمل و نقل عمومی می توانیم در جهت تلطیف هوا و تسهیل در عبور و مرور سهیم باشیم.
خلیلی از نظر تخصیص سرانه فضای سبز ، شهر رشت را فقیر دانست و تصریح کرد : در صورتی که همگان رشت را به عنوان سرسبزترین شهر می شناسند و باید با اختصاص سرانه فضای سبز مطلوب به این شهر ، در جهت بهسازی و مناسب سازی محیط شهری همت نمود .

وی در ادامه درخصوص وضعیت مرمت و ترمیم حفاری ها و آسفالت معابر و کوچه ها مطالبی را بیان نمود و خواستار تخصیص بودجه لازم در خصوص تامین آسفالت گردید.

خاوری مدیرکل راه و شهرسازی نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه شهرداری در بارش برف سال گذشته ، ایجاد کمربندی دیگر برای شهر رشت جهت سبک نمودن بار ترافیکی را به عنوان یک پیشنهاد به اعضای حاضر اعلام نمود.
Share