نعیمی‌رز: دولت پاکستان مقصر اصلی در ربایش مرزبانان جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز  با اشاره به شهادت یکی از پنج مرزبان ربوده شده کشورمان، اظهار کرد: متاسفانه این خبر صحت دارد و یکی از این مرزبانان به شهادت رسیده است. وی با بیان اینکه دولت پاکستان مقصر اصلی در ربایش مرزبانان جمهوری اسلامی ایران است، افزود: بر اساس رایزنی‌های انجام […]

راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی آستارا هدیه ویژه به مردم این شهر مرزی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز  با اشاره به شهادت یکی از پنج مرزبان ربوده شده کشورمان، اظهار کرد: متاسفانه این خبر صحت دارد و یکی از این مرزبانان به شهادت رسیده است.

naeimiوی با بیان اینکه دولت پاکستان مقصر اصلی در ربایش مرزبانان جمهوری اسلامی ایران است، افزود: بر اساس رایزنی‌های انجام گرفته قرار بود دولت پاکستان اقداماتی در راستای آزادسازی این ۵ مرزبان ربوده شده انجام دهد که متاسفانه اقدامات کشور پاکستان در این امرموثر واقع نشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف و بدون توجیه دولت پاکستان در آزادسازی مرزبانان ایرانی از دست  گروه تروریستی جیش‌العدل، تصریح کرد: مجامع بین‌المللی در قبال این مسئله سکوت نکنند.

وی، با تاکید بر اینکه باید هر چه سریع تر چاره‌ای بیاندیشیم تا بساط این گروهک‌های تکفیری از پاکستان برچیده شود، گفت: باید دولت پاکستان یک برخورد کاملا جدی با این گروهک‌ها داشته باشد و اگر هم توان این کار را ندارد ،جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارد تا راساٌ اقدامات خود را انجام دهد.

سخنگوی فراکسیون رهروان مجلس، افزود: گروهک‌های تروریستی بدانند با شهید کردن مرزبانان تنها موج نفرت مردم را نسبت به خود بیشتر کرده و عزم و اراده ملی را برای نابود کردن آنان افزون‌تر می‌کند./تسنیم

Share