فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان

نزاع خیابانی دو جوان در لاهیجان منجر به قتل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزانوجوانی ۱۷ ساله که در پی فحاشی و درگیری خیابانی جوانی ۱۸ ساله را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس شهرستان لاهیجان استان گیلان دستگیر شد.

دستگیری 31 معتاد پر خطر از نقاط آلوده و جرم خیز آستارا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزانوجوانی ۱۷ ساله که در پی فحاشی و درگیری خیابانی جوانی ۱۸ ساله را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس شهرستان لاهیجان استان گیلان دستگیر شد.

ghatlبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمود قاسمی” فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد نزاع خیابانی منجر به قتل ماموران کلانتری ۱۱ لاهیجان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ محمود قاسمی افزود: با حضور ماموران در محل و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد دو نوجوان پس از درگیری لفظی با هم به نزاع پرداختند که در این نزاع جوان ۱۸ ساله بر اثر اصابت چاقو به قفسه سینه اش مجروح شده که در اثر شدت جراحات متاسفانه در بیمارستان فوت کرد.

وی افزود: با متواری شدن قاتل، ماموران کلانتری ۱۱ لاهیجان تحقیقات گسترده ای را در این خصوص آغاز کرده و با انجام تحقیقات پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل را شناسایی کرده و پس از اخذ دستور مقام قضایی متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

سرهنگ قاسمی در ادامه گفت: متهم به قتل که نوجوانی ۱۷ ساله بود در تحقیقات پلیسی و با مشاهده ادله و مستندات پلیسی به قتل این جوان در پی فحاشی و اختلاف خیابانی اعتراف کرد.

سرهنگ محمود قاسمی ضمن ابراز تأسف از این حادثه دلخراش، خاطر نشان کرد: نزاع اعم از فردی و دسته جمعی یکی از آسیب های اجتماعی است که امنیت عمومی را تحت تاثیر قرار می دهدو هیچ تضمینی وجود ندارد که پرخاشگری و خشونت در یک مکان به یک نزاع منجر به ضرب و جرح و حتی یک قتل نفس تبدیل نشود.

قاسمی با بیان اینکه متأسفانه همین نزاع‌ها تاکنون بسیاری از خانواده‌ها را داغدار کرده و عده‌ی زیادی از افراد نیز به خاطر نداشتن تسلط بر رفتار خود هم‌اکنون در حبس به سر می‌برند، اظهار داشت: بسیاری از قتل‌ها بدون برنامه ریزی قبلی و به وسیله استفاده از چاقو رخ داده است و متهمان پس از ارتکاب قتل از اقدام خود پشیمان می‌شوند و آرزو می‌کنند که کاش چاقویی به همراه نمی داشتند.

Share