منطقه آزاد انزلی میزبان صادر کنندگان و واردکنندگان کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از  روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از حضور بازرگانان عضو انجمن های عالی صادرات و واردات کشور در روزهای ۲۴و ۲۵ فروردین ماه در این منطقه خبر داد .  این نشست پیرو جلسه مشترک مهندس مسرور با اعضای ارشد انجمن عالی صادرات و واردات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از  روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از حضور بازرگانان عضو انجمن های عالی صادرات و واردات کشور در روزهای ۲۴و ۲۵ فروردین ماه در این منطقه خبر داد .

tojar2 (1) این نشست پیرو جلسه مشترک مهندس مسرور با اعضای ارشد انجمن عالی صادرات و واردات کشور در تهران و به دعوت مدیرعامل این سازمان برگزار می گردد.

این نشست به منظور معرفی ظرفیت های قانونی و مزیت ها و ویژه گی های منطقه آزاد انزلی به بازرگانان ارشد کشور برگزار میشود و گامی اساسی برای توسعه بازار کسب و کار و افزایش حضور تجار دراین منطقه است.

گفتنی است در این جلسه راهکارهای توسعه روابط اقتصادی منطقه آزاد انزلی با کشورهای حاشیه دریای خزر به منظور افزایش مبادلات تجاری، اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی، افزایش سطح صادرات از این منطقه و حضور در بازارهای سایر کشورها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

Share