سرپرست اداره كل امور اجتماعي استانداري گيلان

مکلف به رعایت قانون و حقوق شهروندان هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: جامعه ما جامعه اسلامی و نظامی که در آن قرار داریم برگرفته از آموزه های اسلامی و انقلاب اسلامی ما هم بر این اساس شکل گرفته تا زیر چتر آرمانهایی که مطلوب یک زندگی با سعادت است دست یابیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  سرپرست  اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: جامعه ما جامعه اسلامی و نظامی که در آن قرار داریم برگرفته از آموزه های اسلامی و انقلاب اسلامی ما هم بر این اساس شکل گرفته تا زیر چتر آرمانهایی که مطلوب یک زندگی با سعادت است دست یابیم.

ranjkeshیونس رنجکش در جلسه توجیهی بازرسین عفاف و حجاب و حقوق شهروندی اظهار داشت :با گذشت ۳۵ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی و پدیده جابجایی نسلها و تاثیرات رسانه ها و پدیده های مختلف در بیرون از مرزها بر روی جامعه و تغییرات ایجاد شده در سبک زندگی، موانعی در راه رسیدن به اهداف تعریف شده مشاهده می شود که نیازمندِ بازتعریف شیوه ها در حوزه زیرساختهای فرهنگی هستیم .

وی ادامه داد هدفِ وزارت کشور و دستگاههای حاکمیتی، توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب و تکریم ارباب رجوع و در نهایت رعایت حقوق شهروندی است.
وی افزود وظیفه دستگاه حاکمیتی چون استانداری نظارت و کنترل دستگاههای اجرایی در راستای اهداف و وظایف تعریف شده است که آیا در مسیر برنامه های تدوین شده در حال حرکت هستند یا به دلایلی نیاز به اصلاح ساختار در راه رسیدن به اهداف و برنامه های مدون دارند. وی تاکید کرد: در راستای ارزیابی دستگاههای اجرایی می بایست دستگاههای خلاق و نوآور که حرکتی بسمت جلو داشته اند مورد تشویق قرار گیرند.

وی اضافه کرد : در بازرسی ها می بایست کاملاً رعایت همه موازین مورد توجه قرار گیرد و بر اساس ضوابط عمل شود. زیرا بازرسین ما در این مقطع و ماموریت وظیفه نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی را در حوزه اجرای قانون عفاف و حجاب و رعایت حقوق شهروندی دارند.

 

 

Share