معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار رودسر معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار این شهرستان پیش از ظهر امروز در محل فرمانداری رودسر برگزار شد.  سرپرست اداره کل انتخابات استانداری گیلان در این مراسم با تبریک سال نو توجه به پیام سال رهبری را مورد تاکید مسئولان قرار داد. کریم شعبانی اظهار کرد: در راستای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار این شهرستان پیش از ظهر امروز در محل فرمانداری رودسر برگزار شد.

t3_78272013921226000416_PhotoA سرپرست اداره کل انتخابات استانداری گیلان در این مراسم با تبریک سال نو توجه به پیام سال رهبری را مورد تاکید مسئولان قرار داد.

کریم شعبانی اظهار کرد: در راستای تحقق پیام مقام معظم رهبری باید با همگرایی مردم و تمام مسئولان و جریان‌های سیاسی گام برداریم.

وی با بیان اینکه دشمن تمام راه‌ها را رفته اما ناموفق بوده است، تصریح کرد: امیدواریم با رهنمودهای رهبری و دولت تدبیر و امید با عزم ملی و مدیریتی جهادگونه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و در راستای اندیشه‌های رهبری گام برداریم.

در جلسه مذکور از تلاش‌های محمد محمدی معاون سابق سیاسی‌اجتماعی فرماندار رودسر قدردانی و یوسف پورامیر که پیش از این شهردار واجارگاه بخش کلاچای رودسر بود به عنوان معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار این شهرستان معرفی شد./فارس

 

Share