مرگ تلخ جوان بالای تیرچراغ برق! +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گرفتار شدن مرد جوان در بالای تیر چراغ برق محله مرتضی گرد تهران، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه کشاند.   به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، شب گذشته در پی اطلاع رسانی تعدادی ازهمشهریان باسامانه ۱۲۵، مبنی بر برق گرفتگی شخصی در بالای تیر چراغ برق، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گرفتار شدن مرد جوان در بالای تیر چراغ برق محله مرتضی گرد تهران، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه کشاند.

  به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، شب گذشته در پی اطلاع رسانی تعدادی ازهمشهریان باسامانه ۱۲۵، مبنی بر برق گرفتگی شخصی در بالای تیر چراغ برق، ستادفرماندهی آتش نشانی تهران، ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه شب گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۱۲ و گروه امداد و نجات ایستگاه ۳۵ و تشک نجات و بالابر ایستگاه ۳۸ را به صورت همزمان به محل حادثه اعزام کرد.
حجت اله قاسمی افسر آماده منطقه چهار عملیات که از لحظات ابتدایی بروز این حادثه به تیم نجاتگران پیوسته بود در این خصوص گفت:در محل حادثه مردی ۳۵ ساله به نام ظاهر-ج به دلیل نامعلوم به بالای تیر چراغ برق رفته و مابین سیمهای فشار قوی(۳ فاز) دچار برق گرفتگی شده و گرفتار شده بود.
وی در ادامه افزود: با توجه به تنگ بودن معابر این منطقه امکان ورود بالابر و سایر تجهیزات نجات که باعث سهولت در انجام این ماموریت می شد به داخل خیابان مهیا نگردید و نجاتگران و آتش نشانان با تلاش و زحمت فراوان به وسیله تجهیزات و جرثقیل نجات و بالابر اداره برق اقدام به رهاسازی فرد مصدوم و انتقال وی به پایین کردند.
قاسمی خاطرنشان کرد: متاسفانه مرگ مرد جوان توسط امدادگران اورژانس تائید شد.
116927_533 116928_740 116931_276 116933_773
Share