مهندس جعفرزاده

مردم و مسئولان در راستای اجرای فرامین رهبر انقلاب همصدا شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده تصریح کرد: لازمه تحقق مقوله مدیریت جهادی شعار امسال نیز وارد عمل شدن جهادی خالصانه و عاشقانه مردم و مسئولان همانند دوران هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده  افزود: در مدیریت جهادی روح یکدلی و یکرنگی وجود دارد و همچنین شامل یک ساختار است.

 jafarzadeh5وی همچنین به شعار ” اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی”  اشاره کرد و اظهارداشت: مردم و مسئولان باید در راستای اجرای فرامین رهبر انقلاب اسلامی همدل و همصدا شوند.

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تحقق این شعار راهبردی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است، گفت: الزامات اقتصاد و فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود.

 وی افزود: در مبحث عزم ملی نیز از آنجائیکه اقتصاد و فرهنگ در کنار هم هستند باید همه مردم و اقوام مختلف با اتحاد و همدلی، اقتصاد و فرهنگ را ساماندهی کنند.

 جعفرزاده تصریح کرد: لازمه تحقق مقوله مدیریت جهادی شعار امسال نیز وارد عمل شدن جهادی خالصانه و عاشقانه مردم و مسئولان همانند دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 وی همچنین مدیریت جهادی را اخلاص، کار برای خدا، خستگی ناپذیری و تسریع در اجرای کارها توصیف کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی نیز به معنای استفاده نکردن نیست بلکه به معنای استفاده از منابع داخلی بصورت صحیح است.

 عضو هیئت رئیسه فراکسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی افزود: مدیریت جهادی مزیت کشور در برابر تهدیدات اقتصادی و نرم دشمن است و این ابزار هرچه کارآمدتر و برنده تر باشد، دشمن کمتر در اهداف شوم خود موفق خواهد بود.

وی اظهارداشت: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری  ” اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ” تعیین شده  است و این مهم بدون برنامه ریزی و استفاده بهینه از تمام ظرفیت های مادی و انسانی تحقق پیدا نخواهد کرد./مهر

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share