ماشین عروس متفاوت زوج جوان+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این خودروی جرثقیل که با روبان‌های رنگارنگ تزئین شده و حامل عروس و داماد بود توسط تعدادی از خوروهای سواری همراهی شد. مجید مهرجو داماد ۲۴ ساله گنابادی که خود راننده جرثقیل بخش خصوصی است درباره این اقدامش گفت: عروس مرا متقاعد کرد که با طرح وی موافقت کنم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این خودروی جرثقیل که با روبان‌های رنگارنگ تزئین شده و حامل عروس و داماد بود توسط تعدادی از خوروهای سواری همراهی شد.

مجید مهرجو داماد ۲۴ ساله گنابادی که خود راننده جرثقیل بخش خصوصی است درباره این اقدامش گفت: عروس مرا متقاعد کرد که با طرح وی موافقت کنم و این مراسم با سادگی و کم نظیرانجام شود.
212671_645

وی افزود:ماشین عروس که عجیب نیز بود توجه دیگران را جلب کرد.

این داماد جوان گفت: پیشنهاد استفاده از این خودرو بجای خودروهای گرانقیمت از طرف عروس خانم و اعضاء خانواده وی پیشنهاد داده شد و خودم نیز آن را تأیید کردم.

وی هدف از انجام این اقدام را متفاوت بودن از دیگر مراسم‌ها، صرفه جویی در هزینه‌ها و ثبت خاطره جالب و ماندگار در یادها عنوان و اضافه کرد: حدود پنج سال است که با این خودرو مشغول بکار هستم و خودروی سواری خود را برای هزینه‌های احداث منزل مسکونی فروخته‌ام./ایسنا

 

Share