استاندار در حرم سید جلال‌الدین اشرف(ع)

فرزند آستانه هستم/تمام تلاش را برای برطرف کردن مشکلات میکنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در مراسم پیش از سال تحویل در حرم مطهر سید جلال‌الدین اشرف(ع) گفت: من فرزند آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر هستم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آستان خبر , استاندار گیلان در مراسم پیش از سال تحویل در حرم مطهر سید جلال‌الدین اشرف(ع) گفت: من فرزند آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر هستم

najafi محمدعلی نجفی با اشاره به تحقق سیاسی مد نظر رهبری توسط مردم اظهار کرد: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای بر طرف کردن مشکلات و حل مطالبات مردمی انجام می‌دهد تا با بهبود وضعیت معیشتی مردم حماسه اقتصادی مدنظر رهبری هم تحقق بخشد.

استاندار گیلان افزود:اقدامات دولت فقط منوط به تغییر مدیران نبوده و دولت با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تدبیر رئیس‌جمهور محترم گام‌های بزرگی در بهبود روابط خارجی برداشته است.

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق حماسه سیاسی باید نگاهمان به داخل و توانایی دانشمندانمان باشد اذعان کرد: اینکه استان گیلان رتبه دوم بیکاری در کشور را دارد به هیچ‌وجه شایسته جوانان این استان نمی‌باشد.

نجفی افزود: تمام تلاشمان را برای رونق گردشگری و صنعت گیلان انجام می‌دهیم تا شرمنده شما نشویم و از همه شما عزیزان می‌خواهم که ما را در این لحظات دعا کنید تا به این مهم دست یابیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه حضور در بین شما عزیزان و مشاهده چهره شما عزیزان مرا یاد خاطرات سال‌های دور می‌اندازد گفت: مشکلات کشور و استان فراوان است و ما تمام تلاشمان را برای برطرف کردن آن‌ها انجام می‌دهیم.

Share