عیادت خاتمی از معصومه ابتکار در بیمارستان+حاشیه جالب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  معصومه ابتکار که در روز چهارشنبه تصادف کرد و دچار مصدومیت شد، در دو روز گذشته عیادت کننده های سرشناسی داشته است. به  نقل از پایگاه  سازمان محیط زیست؛ سید محمد خاتمی، صبح جمعه با حضور در بیمارستان از معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان عیادت کرد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  معصومه ابتکار که در روز چهارشنبه تصادف کرد و دچار مصدومیت شد، در دو روز گذشته عیادت کننده های سرشناسی داشته است.

به  نقل از پایگاه  سازمان محیط زیست؛ سید محمد خاتمی، صبح جمعه با حضور در بیمارستان از معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان عیادت کرد .

ebtejar-11رئیس جمهور پیشین کشورمان در این ملاقات که با حضور دکتر معظمی مدیرعامل بیمارستان پارس از نزدیک در جریان روند درمان و مداوای رییس سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت .
وی با ابراز خرسندی از سلامتی خانم دکتر ابتکار برای ایشان آرزوی صحت و عافیت کامل کرد.

خاتمی در این دیدار به ابتکار گفت : دعا می کنیم خداوند شمارا برای محیط زیست کشور حفظ نمایدو هرچه سریعتر سلامتی کامل خودرا بدست آورید.
به نوشته قانون , بعد از خروج خاتمی از اتاق و زمانی که قصد داشت از بیمارستان خارج شود، خانواده یک شهید از خاتمی خواستند که در گوش فرزند یک روزه‌شان به نام محمد رحیم اذان بگوید، که خاتمی نیز این کار را انجام می‌دهد.

Share