علی شمخانی عمل اورژانسی جراحی قلب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به دلیل ضایعه غیرمنتظره عروق قلب در یکی از بیمارستان های تهران به صورت اورژانس تحت عمل جراحی پیوند عروق قرار گرفت. مسئول تیم پزشکی که این عمل را انجام داده است، وضعیت عمومی شمخانی را پس از عمل جراحی کاملا تحت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به دلیل ضایعه غیرمنتظره عروق قلب در یکی از بیمارستان های تهران به صورت اورژانس تحت عمل جراحی پیوند عروق قرار گرفت.

shamkhniمسئول تیم پزشکی که این عمل را انجام داده است، وضعیت عمومی شمخانی را پس از عمل جراحی کاملا تحت کنترل عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با تشخیص دقیق و اقدام سریع و به موقع پزشکان معالج، ایشان پس از انجام عمل جراحی در شرایط کاملا مناسبی قرار دارند.

وی با اشاره به وضعیت جسمی بسیار مناسب شمخانی بدلیل انجام برنامه های ورزشی مستمر از سوی وی، بروز این عارضه را غیرمنتظره دانست و افزود: وی علیرغم انجام ورزشهای سنگین بویژه کوه پیمایی که به صورت حرفه ای دنبال می کنند تاکنون هیچگونه علایم نارسایی قلبی و عروقی نداشته اند و بروز این ضایعه می تواند به دلیل فشار کاری زیاد و تنش های عصبی ناشی از آن باشد.

وی در پایان افزود: بزودی و پس از پایان دوره درمان، وی می توانند فعالیت های عادی خود را آغاز نمایند./ایرنا

Share