عاشوری: قاطعیت دولت در حذف دهک های درآمدی/نیازی به این حجم تبلیغات برای انصراف نیست

به گزاش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ناصرعاشوری نماینده مردم فومن و شفت و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره مبهم بودن میزان افزایش هزینه خانوار پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و درخواست دولت از مردم مبنی بر انصراف از دریافت یارانه نقدی در این مقطع، گفت: انصراف از دریافت یارانه نقدی اقدامی داوطلبانه است […]

باید پذیرفت در شرایط رکود اقتصادی بازار بورس کشور نمی تواند با رشد روبرو شود

به گزاش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ناصرعاشوری نماینده مردم فومن و شفت و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره مبهم بودن میزان افزایش هزینه خانوار پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و درخواست دولت از مردم مبنی بر انصراف از دریافت یارانه نقدی در این مقطع، گفت: انصراف از دریافت یارانه نقدی اقدامی داوطلبانه است اما اگر دولت بخواهد دهک‌هایی را حذف کند، قطعا این کار را خواهد کرد.

ashori

وی با بیان اینکه دولت برای انصراف مردم از دریافت یارانه نقدی،‌ بیش از حد تبلیغ می‌کند افزود:  دولت احساسات مردم و همه مراجع را درگیر کرده تا مردم از دریافت یارانه انصراف دهند که این در شان مردم ما نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: قانون‌گذار قانونی را وضع کرده و دولت بایستی این قانون را سیاست‌گذاری و اجرا کند ولی اینکه همه مقدسات را بیاورند برای اینکه ۴ نفر از یارانه انصراف بدهند اصلا معنا ندارد و دولت باید این وضع را مدیریت کند.

عاشوری تصریح کرد: اگر دولت می‌خواهد تعدادی از مردم را که توانمند هستند و نیازی به ۴۵ هزار تومان ندارند را حذف کند با قاطعیت اعلام کند که می‌خواهد یک، دو یا سه دهک درآمدی را حذف کند و دیگر نیازی به این همه تبلیغات نبود.

خانه ملت/

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share