به مناسبت آغاز سال نو

طرحهای نوروزی شهرداری بندرانزلی+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاˈرضا پور شعبانˈ اظهار کرد : با نصب نمادها و مجسمه های متناسب با فرهنگ بومی کشور و منطقه، نورپردازی، رنگ آمیزی، پاکسازی و گلکاری اقدام به زیباسازی شهر برای شهروندان و مسافران نوروزی کردیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزابه نقل از ایرنا,ˈرضا پور شعبانˈ  اظهار کرد : با نصب نمادها و مجسمه های متناسب با فرهنگ بومی کشور و منطقه، نورپردازی، رنگ آمیزی، پاکسازی و گلکاری اقدام به زیباسازی شهر برای شهروندان و مسافران نوروزی کردیم .

وی از چیدن سفره هفت سین در حافظیه و مقابل یادمان شهدا و نصب مجسمه حاجی فیروز و آکواریوم بعنوان برخی از نمادهای ایجاد شده در شهر یاد کرد.

پورشعبان افزود: چهار کمپینگ با ظرفیت بیش از یک هزار چادر در نقاط مختلف شهر برای اسکان مسافران در نظر گرفتیم .

وی خاطرنشان کرد : پارک جنگلی ابتدای شهر انزلی احیاء و برای استفاده مردم آماده سازی شد.

پورشعبان نصب میز و نیمکت ، ایجاد زمین بازی کودکان و زمین والیبال و سیستم وای فای برای استفاده از اینترنت را بخشی از اقدامات انجام شده در این پارک عنوان کرد.

وی اضافه کرد : سرویس های بهداشتی سطح شهر بازسازی و نگهداری آن به بخش خصوصی واگذار شد.

وی از آغاز بهسازی پایانه بین شهری و خدمات رسانی مداوم نیروهای جمع آوری زباله و نظافت خیابان ها بعنوان بخش دیگری از اقدامات انجام شده یاد کرد.

پورشعبان همچنین از کاشت حدود دو هزار اصله نهال نارنج و کاج در خیابان های مناطق گردشگرپذیر شهر به مناسبت ایام نوروز خبر داد.

شهردار انزلی ابراز امیدواری کرد سال ۱۳۹۳ سال عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر و رضایت خاطر شهروندان و مسافران این شهر زیبای گردشگرپذیر باشد.

Share