شهردار لولمان:شعار امسال نقشه راهی برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار لولمان، شعار امسال را نقشه راهی برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب عنوان کرد مهندس مریم پاکزاد در گفت‌وگو اختصاصی خود با خبرنگار دیار میرزا با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، تلاش مشترک مسئولان و آحاد مختلف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار لولمان، شعار امسال را نقشه راهی برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب عنوان کرد
مهندس مریم پاکزاد در گفت‌وگو اختصاصی خود با خبرنگار دیار میرزا با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، تلاش مشترک مسئولان و آحاد مختلف مردم را در راستای تحقق شعار سال ضروری عنوان کرد و گفت: تلاش در راستای تحقق این مهم بر همگان ضروری است

pakzadوی افزود: سیاست‌های کلی بحث اقتصاد با عنوان اقتصاد مقاومتی ‌در هفته‌های پایانی سال گذشته توسط رهبری‌ اعلام شد که در این رابطه ایشان اقتصاد مقاومتی را یک اقتصاد داخلی می‌دانند و توسط مسئولان و همیاری مردم ان‌شاءالله به نتیجه می ر‌سد.

به گفته پاکزاد، واقعیت نامگذاری هر سال دقت عمیق مقام معظم رهبری در ارتباط با همه مسائل داخلی و خارجی است و در واقع نقشه راهی است که به صورت دقیق مسیر حرکت کشتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تعیین می‌کند.

وی با اشاره به شعار سال گذشته خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با توجه به وضعیت کشور در سال گذشته و انتخابات ۲۴ خرداد با تدبیر و اندیشه والای خود سال ۹۲ را به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام نهادند و مردم با سرلوحه قرار دادن این شعار برای شرکت و حضور در انتخابات تشویق شده و حماسه سیاسی را محقق ساختند.

به گفته وی، دغدغه‌های رهبری در کنار موضوع اقتصادی، مشکلات فرهنگی است که در دیدارشان با مسئولین نظام مطرح کردند و امسال بر اساس این دل‌نگرانی شعار سال را اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام نهادند.

پاکزاد با بیان اینکه دشمنان همواره فرهنگ ایران اسلامی را مورد هجمه قرار داده‌اند بر تلاش مضاعف مسئولان به ترویج مقوله فرهنگ و توجه به این مهم تأکید کرد.

شهردارلولمان اذعان داشت: امید است تلاش مسئولین و همکاری مردم در راستای در تحقق شعار سال افزون‌تر شود..

وی با اشاره به مدیریت جهادی عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری، گفت:تلاش مسئولین در راستای تحقق شعار سال با مدیریتی جهادی باید تلاشی مضاعف همراه با اخلاص باشد تا بتوان گام‌های موثری در این راستا برداشت.

وی بر ضرورت تلاش مردم و مسئولان برای تحقق شعار تأکید کرد و متذکر شد: امید است مردم و مسئولان دست به دست هم داده و این شعار سال و آرمان‌های رهبری را محقق سازند.

شهردار لولمان افزود: اقتصاد و فرهنگ باید هر دو مورد توجه قرار گیرند و حتی بحث فرهنگ از اقتصاد نیز مهمتر است

به گفته وی، روح متعالی اقتصاد توجه به فرهنگ اقتصادی و اقتصاد مقاومتی پادزهری در برابر تهدیدات و حملات دشمنان است.

 

Share