جعفرزاده در جمع بانوان

زن در جامعه اسلامی مظهر قداست و پاکی و موجب خیر و برکت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده گفت:زن در جامعه اسلامی و فرهنگ ملی مظهر قداست و پاکی و موجب خیر و برکت شناخته شده و از ارزش و احترام فوق العاده ای برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  غلامعلی جعفرزاده عصر یکشنبه در جمع بانوان ضمن تبریک سالروز میلاد خجسته حضرت زهرا (س) و  و حضرت امام خمینی (ره) افزود:  زنان جامعه از مخاطرات، ناامنی ها و آسیب های اجتماعی و اخلاقی متعددی که امروزه گریبان گیر زنان غربی و اروپایی شده است مصون هستند و همچنان نقش موثر خود در خانواده را حفظ و به ارزش انسانی و اجتماعی خود ثبات و استمرار بخشیده اند.

jafarzadeوی اظهارداشت: زن در جامعه اسلامی و فرهنگ ملی  مظهر قداست و پاکی و موجب خیر و برکت شناخته شده و از ارزش و احترام فوق العاده ای برخوردار است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک ارزش و اعتبار فوق العاده ای که امروزه نصیب زنان جامعه اسلامی شده است و شان و موقعیت ویژه ای که بانوان کشور در اذهان و افکار عمومی جهانیان پیدا کرده اند مرهون زحمات و تلاش های صادقانه امام خمینی (ره) است.

وی افزود: امام راحل با برهم زدن نظام سلطه شاهنشاهی و درانداختن طرحی نو بر پایه تعالیم و ارزش های والای اسلامی به زنان و جوانان این مرز و بوم، حیات و نشاط دوباره بخشید.

جعفرزاده اظهارداشت: هویت زن هویت جامعه است و ارزش نهادن به زن و تکریم فضائل، کمالات و خدمات مستمر بانوان در واقع ارزش گذاشتن به همه جامعه و ارج نهادن به تمامی زیبایی های انسانی است.

وی اذعان داشت: خداوند سبحان حیا را در نهاد انسان به ودیعت نهاد و لباس و پوشاک را در کنار دیگر نعمت های بیکرانش به بشر ارزانی داشت تا گوهر هستی زن در صدف پوشش، مصون بماند و جامعه از فرو افتادن به گرداب فساد و تباهی نجات یابد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: رعایت حجاب و پوشش زن در برابر مردان بیگانه یکی از ضروریات دین مبین اسلام است./مهر
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share