رهبری املشی:نرخ تضمینی برگ سبز چای در دستور کار شورای اقتصاد است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدمهدی رهبری املشی اظهار کرد: نرخ تضمینی برگ سبز چای در دستور کار شورای اقتصاد است.  وی به نامگذاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۳ اشاره کرد و افزود: با تصویب شورای اقتصاد نرخ تضمینی برگ سبز چای درجه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدمهدی رهبری املشی اظهار کرد: نرخ تضمینی برگ سبز چای در دستور کار شورای اقتصاد است.

RAHBARI وی به نامگذاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۳ اشاره کرد و افزود: با تصویب شورای اقتصاد نرخ تضمینی برگ سبز چای درجه یک به دو هزار تومان و درجه دو به یک‌هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا می‌کند.

رهبری املشی خواستار تلاش مسئولان و کشاورزان برای افزایش تولید چای در داخل کشور شد و بیان کرد: تولید چای خشک ایران به ۲۰ هزار تن رسیده است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی افزایش تولید برگ سبز چای را سبب خودکفایی کشور دانست و تصریح کرد: امسال ۱۰۰ میلیارد تومان برای برگ سبز چای از طرف دولت در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۶۰ میلیارد تومان برای بهزراعی باغ‌های چای در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: اختصاص مبلغ مذکور در برطرف شدن مشکل چایکاران تاثیرگذار است.

رهبری املشی در ادامه به بودجه عمرانی کشور در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: امسال ۳۷ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سایت نفتی سردار جنگل دریای خزر، اظهار کرد: امیدواریم اعتبارات لازم از طریق وزارت نفت به پروژه مذکور اختصاص پیدا کند.

وی پیشرفت فیزیکی سایت نفتی سردار جنگل خزر را کمتر از ۱۰ درصد خواند و یادآور شد: مخازن سایت مذکور می‌تواند نیاز نفت و گاز ۱۵ سال کشور را تامین کند.

رهبری املشی تسریع در روند پروژه سایت نفتی سردار جنگل خزر را نیازمند عزم ملی دانست و بیان کرد: ۳۰۰ هکتار از اراضی سایت مذکور در تصرف افراد حقیقی و حقوقی است./فارس

Share