فرماندار رشت

رشت پرترددترین شهر گیلان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید عیسی مهدوی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در این شهرستان برای پذیرش مهمانان نوروزی اظهار داشت: ۱۲۰ مدرسه با یک‌هزار و ۴۰۰ کلاس درس آماده پذیرش مسافران نوروزی در رشت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید عیسی مهدوی  با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در این شهرستان برای پذیرش مهمانان نوروزی اظهار داشت: ۱۲۰ مدرسه با یک‌هزار و ۴۰۰ کلاس درس آماده پذیرش مسافران نوروزی در رشت است.

farmandari - mahdavi (27)وی با بیان اینکه ۱۵۰ مهمانپذیر رشت برای مسافران آماده شده است، تصریح کرد: کمپینگ‌هایی در فضای ورزشی و آموزشی نیز برای پذیرش مسافران در نظر گرفته شده است.

فرماندار رشت با بیان اینکه رشت دارای جاذبه‌های دیدنی است، افزود: کاروانسرای شاه عباس، عمارت کلاه فرنگی و ساختمان شهرداری از جمله جاذبه‌های این شهر است.

وی، موزه میراث روستایی را یکی از جاذبه‌های میراث معنوی گیلان دانست و گفت: عمارت پست، موزه، خانه قدیری، کتابخانه ملی و کاروانسرای لات از جمله جاذبه‌های گردشگری رشت است.

مهدوی با اشاره به اینکه رشت پرترددترین شهر گیلان است، خاطرنشان کرد: خانه جهانگردی، بوستان ملت، پارک دانشجو، کلیسای ارامنه و پارک قدس از دیگر جاذبه‌های گردشگری رشت است.

وی، اماکن مذهبی رشت را مقبره مطهره خواهر امام رضا (ع)، بقعه امامزاده هاشم، دانای علی و… عنوان کرد.

به گفته این مسئول؛ سال گذشته بالغ بر ۲.۵ میلیون نفر از رشت دیدن کردند./فارس

Share